Povești de la Școală

Ce s-a mai întâmplat prin industrie în ultima vreme. AI și doar atât? Tot Cannes, tot LinkedInul…ce mai, tot netul vuiește de AI, de la banali chatboți la variate aplicații text-to-text (ChatGPT), text-to-image (Midjourney, DALL-E), text-to-video (Veed.io), la tooluri de

O nouă tânără generație în Pepiniera de Talente IAA #2 cât și o nouă ediție a Modulului Digital – așa a început primăvara la Școala IAA 20 de studenți de la SNSPA, ASE, Universitatea București, Universitatea Transilvania, Universitatea Dunărea de

Modulul Fundamente #19 văzut prin ochii cursanților Cum a fost pentru studenții-bursieri experiența Modulului Fundamentele Marketingului și Comunicării? Am cules câteva gânduri, ca să-ți fie mai ușor să te hotărăști să dai join 🤓 Așteptări vs realitate ❝ La început

Dacă ar fi să mai aleg încă o dată să urmez cursurile Școlii IAA, aș face-o. Consider că am crescut enorm, atât personal, cât și profesional. 20 de studenți destoinici au șansa să urmeze gratuit Modulul Fundamentele Marketingului și Comunicării

Nico Mihăilescu este, cu adevărat, ceea ce pe LinkedIn am numi a well-seasoned Marketing Director. După „o viață de om” – așa cum o numește chiar ea – în Procter, Nico a pornit pe cont propriu ca Freelance Brand Management

Am început în forță modulul Marketing și Comunicare Strategică, ediția #7, care a atras aproape 20 de mid și seniori din agenții locale, internaționale cât și din multinaționale din banking, FMCG, retail sau băuturi alcoolice. Cursanții au avut deja primele