O nouă tânără generație în Pepiniera de Talente IAA #2 cât și o nouă ediție a Modulului Digital – așa a început primăvara la Școala IAA
20 de studenți de la SNSPA, ASE, Universitatea București, Universitatea Transilvania, Universitatea Dunărea de Jos și International University of Applied Science sunt bursieri la Modulul Fundamentele Marketingului și Comunicării, prin susținerea partenerilor celei de-a doua ediție a Pepinierei de Talente IAA: PepsiCo România și Unicredit Bank Romania. Îi aplaudăm și le urăm mult succes, și ne înclinăm în fața celor care aleg să vină din Brașov, Galați și Cluj! 👏
Și, desigur, îi încurajăm pe ceilalți 26 de studenți care au aplicat să rămână motivați, să continue să caute și să aplice la programe de formare, să se alăture, poate, IAA Young Professionals și să ne retrimită motivațiile lor pentru Pepiniera de Talente #3.
Acestora li se alătură în bănci și câțiva juniori de la ProTV, Autonom, Bârlog, Intersnack și Ursus Breweries.
Cursurile introductive în marketing, alături de Afrodita Blasius, și în cercetare, cu Dan Petre, au început deja, și, așa cum e Școala structurată la orice nivel, au urmărit întâi o componentă teoretică urmată de o parte practică, pentru a fixa noțiunile predate. De exemplu, în cazul cursului de cercetare, studenții au fost împărțiți în grupe și au avut de simulat focus-grupuri pentru a stabili valorile generației Z.
Totodată, a început și ediția #15 a Modulului Strategie de Marketing și Comunicare Digitală, unde ne-am văzut, remote pentru moment, cu Andrei Lăscuț, care a vorbit despre high level why în digital.