DESPRE BUSINESSUL DIN SPATELE BRANDULUI, ATÂT LA CLIENT, CÂT ȘI ÎN AGENȚIE
Modulul Marketing și Comunicare Strategică
Dragă
dacă ai mai mult de 4 ani de experiență și vrei să aprofundezi rolul marketingului în strategia de business dar și cum gestionezi un brand, Modulul Marketing și Comunicare Strategică ți se potrivește.
În 20 de zile, vei învăța să faci o poziționare de brand și managementul unui portofoliu de brand, cu ce se mănâncă strategia de marketing și procesul de planificare, care sunt punctele cheie dintr-o strategie de comunicare, dar și cum să faci mai bine managementul resurselor din companie.
Cât
16 zile de curs. Asta înseamnă 112 de ore de training.
Cum
Vinerea și sâmbata, din 2 în 2 săptămâni, în intervalul 9.30 -16.30.
Unde
Ce înveți
1. STRATEGIE DE BUSINESS – 1 zi
Cu: Mihai Ghyka / Consultant
- Marketingul ca instrument de business în contextul dezvoltării afacerii
- Identificarea tendințelor și oportunităților de business
2. STRATEGIE DE MARKETING – 5 zile
Cu: Paul Markovits / Consultant Marketing
Afrodita Blasius / Marketing Director
Ștefan Teodorescu / Consultant Marketing și Leadership
Nicoleta Mihăilescu / Consultant Marketing
- Comportamentul consumatorului
- Segmentare, targetare și poziționare de brand
- Managementul portofoliului de brand
- Planul de marketing
- Shopper marketing
3. COMUNICARE – 5 zile
Cu: Afrodita Blasius / Marketing Director
Valer Hancaș / Corporate Affairs&Communication Director, Kaufland Romania & Moldova
Răzvan Căpănescu / Partner WINGS Creative Leadership Lab
Bianca Mănescu / Head of Strategy Kubis
Victor Stroe / Head of Strategy Leo Burnett
- Analiza performanței strategice a brandului
- Strategie de comunicare
- Eficiența campaniilor de comunicare
- Comunicare corporate și CSR
- Rolul digitalului în strategia de comunicare
4. LEADERSHIP ȘI ECHILIBRU – 2 zile
Cu: Ștefan Teodorescu/Consultant Marketing și Leadership
- Cum să te dezvolți ca lider, alături de oamenii din echipa ta
- Cum să crești performanța și colaborarea în echipă
5. MANAGEMENTUL RESURSELOR - 2 zile
Cu: Maria Predoiu / CEO Qriser
- Managementul resurselor
- Managementul relației agenție-client
- Managementul pitchingului
Evaluare
1. Lucrări individuale – realizate de parcurs, notate pe o scala de 1-100 de către profesori.
2. Examenul final – o lucrare de echipă în care vei aplica toate noțiunile învățate pe parcursul modulului, pe un brief de la un client real, și notată de la 1-100.
Diploma de absolvire va fi acordată doar celor care obțin un scor final de peste 60 (medie ponderată a punctajelor obținute la examinările intermediare și cea finală).
Calendar
2024
SESIUNEA ANUALĂ
Deadline înscrieri: 27 septembrie 2024
11 OCTOMBRIE - 15 FEBRUARIE
Cât costă
MEMBRI IAA
3250 EUR + TVA
NON-MEMBRI IAA
3600 EUR + TVA
Taxa se poate achita integral sau în 4 tranșe lunare egale. Pentru mai mulți studenți din aceeași companie, se acordă discount.
Înscriere?
Pentru înscriere, vom avea nevoie de următoarele documente:
- CV-ul tău actualizat
- Completarea formularului de înscriere
- un eseu în care să ne povestești motivația ta de a urma cursul și ce îți dorești să realizezi cu ajutorul lui
Criterii de selecție:
- Experiența în domeniu
- Studii de specialitate
- Interes și motivație
- Gândire logică
- Creativitate și fluență în exprimare
Punctajul maxim este de 20 de puncte.