DESPRE BUSINESSUL DIN SPATELE BRANDULUI, AT├éT LA CLIENT, C├éT ╚śI ├ÄN AGEN╚ÜIE

Modulul Marketing și Comunicare Strategică

Drag─â

dac─â ai mai mult de 4 ani de experien╚Ť─â ╚Öi vrei s─â aprofundezi rolul marketingului ├«n strategia de business dar ╚Öi cum gestionezi un brand, Modulul Marketing ╚Öi Comunicare Strategic─â ╚Ťi se potrive╚Öte.

├Än 20 de zile, vei ├«nv─â╚Ťa s─â faci o pozi╚Ťionare de brand ╚Öi managementul unui portofoliu de brand, cu ce se m─ân├ónc─â strategia de marketing ╚Öi procesul de planificare, care sunt punctele cheie dintr-o strategie de comunicare, dar ╚Öi cum s─â faci mai bine managementul resurselor din companie.

Cât

16 zile de curs. Asta înseamnă 112 de ore de training.

Cum

Vinerea și sâmbata, din 2 în 2 săptămâni, în intervalul 9.30 -16.30.

Unde

IAA House ÔÇô┬áCalea Victoriei, nr. 126, etaj 3, sector 1, Bucure╚Öti.

Ce ├«nve╚Ťi

1. STRATEGIE DE BUSINESS ÔÇô 1 zi

Cu: Mihai Ghyka / Consultant

  • Marketingul ca instrument de business ├«n contextul dezvolt─ârii afacerii
  • Identificarea tendin╚Ťelor ╚Öi oportunit─â╚Ťilor de business

2. STRATEGIE DE MARKETING ÔÇô 5 zile

Cu: Paul Markovits / Consultant Marketing
Afrodita Blasius / Marketing Director
╚śtefan Teodorescu / Consultant Marketing ╚Öi Leadership
Nicoleta Mih─âilescu / Consultant Marketing

  • Comportamentul consumatorului
  • Segmentare, targetare ╚Öi pozi╚Ťionare de brand
  • Managementul portofoliului de brand
  • Planul de marketing
  • Shopper marketing

3. COMUNICARE ÔÇô 5 zile

Cu: Afrodita Blasius / Marketing Director
Valer Hancaș / Corporate Affairs&Communication Director, Kaufland Romania & Moldova
R─âzvan C─âp─ânescu / Partner WINGS Creative Leadership Lab
Bianca M─ânescu / Head of Strategy Kubis
Victor Stroe / Head of Strategy Leo Burnett

  • Analiza performan╚Ťei strategice a brandului
  • Strategie de comunicare
  • Eficien╚Ťa campaniilor de comunicare
  • Comunicare corporate ╚Öi CSR
  • Rolul digitalului ├«n strategia de comunicare

4. LEADERSHIP ╚śI ECHILIBRU ÔÇô 2 zile

Cu: ╚śtefan Teodorescu/Consultant Marketing ╚Öi Leadership

  • Cum s─â te dezvol╚Ťi ca lider, al─âturi de oamenii din echipa ta
  • Cum s─â cre╚Öti performan╚Ťa ╚Öi colaborarea ├«n echip─â

5. MANAGEMENTUL RESURSELOR - 2 zile

Cu: Maria Predoiu / CEO Qriser

  • Managementul resurselor
  • Managementul rela╚Ťiei agen╚Ťie-client
  • Managementul pitchingului

Evaluare

1. Lucr─âri individuale ÔÇô realizate de parcurs, notate pe o scala de 1-100 de c─âtre profesori.

2. Examenul final ÔÇô o lucrare de echip─â ├«n care vei aplica toate no╚Ťiunile ├«nv─â╚Ťate pe parcursul modulului, pe un brief de la un client real, ╚Öi notat─â de la 1-100.

Diploma de absolvire va fi acordat─â doar celor care ob╚Ťin un scor final de peste 60 (medie ponderat─â a punctajelor ob╚Ťinute la examin─ârile intermediare ╚Öi cea final─â).

Calendar

2023

SESIUNEA ANUAL─é

Deadline înscrieri: 15 septembrie 2023

13 OCTOMBRIE - 10 FEBRUARIE

Cât costă

MEMBRI IAA
2850 EUR + TVA
NON-MEMBRI IAA
3300 EUR + TVA

Taxa se poate achita integral sau ├«n 4 tran╚Öe lunare egale. Pentru mai mul╚Ťi studen╚Ťi din aceea╚Öi companie, se acord─â discount.

Înscriere?

Pentru înscriere, vom avea nevoie de următoarele documente:

  • CV-ul t─âu actualizat
  • Completarea formularului de ├«nscriere
  • un eseu ├«n care s─â ne poveste╚Öti motiva╚Ťia ta de a urma cursul ╚Öi ce ├«╚Ťi dore╚Öti s─â realizezi cu ajutorul lui

Criterii de selec╚Ťie:

  • Experien╚Ťa ├«n domeniu
  • Studii de specialitate
  • Interes ╚Öi motiva╚Ťie
  • G├óndire logic─â
  • Creativitate ╚Öi fluen╚Ť─â ├«n exprimare

Punctajul maxim este de 20 de puncte.