SINGURUL MINI-MBA DE STRATEGIE ÎN MEDIUL DIGITAL
Modulul Strategie de Marketing și Comunicare Digitală
Dragă
vino să înveți cum sa integrezi corect, coerent și strategic digitalul în planurile tale de marketing și comunicare, în doar 18 zile.
Dacă lucrezi deja de peste 4 ani într-o agenție sau departament de marketing și vrei să dezvolți strategii și briefuri de digital, să setezi obiective corecte, dar și să coordonezi cât mai bine procesul de implementare și de evaluare și optimizare, acest mini-masterat ți se potrivește.
Cât
16 zile de curs. Asta înseamnă 112 de ore de training.
Când
Vinerea și sâmbata, din 2 în 2 săptămâni, în intervalul 9.30 – 16.30.
Cum
Ce înveți
1. DIGITAL MARKETING STRATEGY – 6 zile
Cu: Andrei Lăscuț / Global Digital Lead /Digital Strategy Trainer
- Definirea contextului economic, social, tehnologic
- Analiza digitala, consumator, digital profile, habits
- Brand performance review/Brand digital review
- Digital SWOT
- Definire brand vision/digital vision
- Digital roles
- Digital goals
2. DIGITAL COMMUNICATION STRATEGY – 6 zile
Cu: Bogdan Nițu / Managing Director Webstyler
- Setarea obiectivelor
- Engagement theories
- Short term vs long term thinking
- Communities
- Content
- Gaming
- Apps
3. SOCIAL MEDIA STRATEGY – 2 zile
Cu: Vlad Popovici/ Chief Marketing Officer Amber
Sebastian Luba / Social Media – Amber
- Channels
- KOLs
- Crisis Management
4. PERFORMANCE MEDIA – 2 zile
Cu: Dragoș Smeu / Managing Director Mavericks
- Performance media
- Online advertising
- Media Optimisation
- Web analytics
4. EXECUȚIE ȘI IMPLEMENTARE (UX, E-MAIL, MOBILE) – 2 zile, opțional / on request
Cu: Bogdan Nițu/ Managing Director Webstyler
Andrei Georgescu/ Managing Director White Image
Alin Popescu/ CEO Avocat.Net
- User Experience
- E-mail marketing (tools, platforms, best practices)
- GDPR și cum îl punem în aplicare
Evaluare
1. Lucrări individuale – realizate de parcurs, notate pe o scala de 1-100 de către profesori.
2. Examenul final – o lucrare de echipă în care vei aplica toate noțiunile învățate pe parcursul modulului, pe un brief de la un client real, și notată de la 1-100.
Diploma de absolvire va fi acordată doar celor care obțin un scor final de peste 60 (medie ponderată a punctajelor obținute la examinările intermediare și cea finală).
Calendar
2024
SESIUNEA DE PRIMAVARĂ
Deadline înscrieri: 23 februarie 2024
15 MARTIE – 22 IUNIE
SESIUNEA DE TOAMNĂ
Deadline înscrieri: 27 septembrie 2024
11 OCTOMBRIE – 22 FEBRUARIE
Cât costă
MEMBRI IAA
2400 EUR + TVA
NON-MEMBRI IAA
2900 EUR + TVA
Taxa se poate achita integral sau în 4 tranșe lunare egale. Pentru mai mulți studenți din aceeași companie, se acordă discount.
Înscriere
Pentru înscriere, vom avea nevoie de următoarele documente:
- CV-ul tău actualizat
- Completarea formularului de înscriere
- un eseu în care să ne povestești motivația ta de a urma cursul și ce îți dorești să realizezi cu ajutorul lui
Criterii de selecție:
- Experiența în domeniu
- Studii de specialitate
- Interes și motivație
- Gândire logică
- Creativitate și fluență în exprimare
Punctajul maxim este de 20 de puncte.