SINGURUL MINI-MBA DE STRATEGIE ÎN MEDIUL DIGITAL

Modulul Strategie de Marketing și Comunicare Digitală

Drag─â

vino s─â ├«nve╚Ťi cum sa integrezi corect, coerent ╚Öi strategic digitalul ├«n planurile tale de marketing ╚Öi comunicare, ├«n doar 18 zile.

Dac─â lucrezi deja de peste 4 ani ├«ntr-o agen╚Ťie sau departament de marketing ╚Öi vrei s─â dezvol╚Ťi strategii ╚Öi briefuri de digital, s─â setezi obiective corecte, dar ╚Öi s─â coordonezi c├ót mai bine procesul de implementare ╚Öi de evaluare ╚Öi optimizare, acest mini-masterat ╚Ťi se potrive╚Öte.

Cât

16 zile de curs. Asta înseamnă 112 de ore de training.

Când

Vinerea ╚Öi s├ómbata, din 2 ├«n 2 s─âpt─âm├óni, ├«n intervalul 9.30 – 16.30.

Cum

IAA House ÔÇô┬áCalea Victoriei, nr. 126, etaj 3, sector 1, Bucure╚Öti.

Ce ├«nve╚Ťi

1. DIGITAL MARKETING STRATEGY ÔÇô 6 zile

Cu: Andrei L─âscu╚Ť / Managing Director The Temple

  • Definirea contextului economic, social, tehnologic
  • Analiza digitala, consumator, digital profile, habits
  • Brand performance review/Brand digital review
  • Digital SWOT
  • Definire brand vision/digital vision
  • Digital roles
  • Digital goals

2. DIGITAL COMMUNICATION STRATEGY ÔÇô 6 zile

Cu: Bogdan Ni╚Ťu / Managing Director Webstyler

  • Setarea obiectivelor
  • Engagement theories
  • Short term vs long term thinking
  • Communities
  • Content
  • Gaming
  • Apps

3. SOCIAL MEDIA STRATEGY ÔÇô 2 zile

Cu: Vlad Popovici/ Chief Marketing Officer Amber
Sebastian Luba / Social Media – Amber

  • Channels
  • KOLs
  • Crisis Management

4. PERFORMANCE MEDIA ÔÇô 2 zile

Cu: Dragoș Smeu / Managing Director Mavericks

  • Performance media
  • Online advertising
  • Media Optimisation
  • Web analytics

4. EXECU╚ÜIE ╚śI IMPLEMENTARE (UX, E-MAIL, MOBILE) ÔÇô 2 zile, op╚Ťional / on request

Cu: Bogdan Ni╚Ťu/ Managing Director Webstyler
Andrei Georgescu/ Managing Director White Image
Alin Popescu/ CEO Avocat.Net

  • User Experience
  • E-mail marketing (tools, platforms, best practices)
  • GDPR ╚Öi cum ├«l punem ├«n aplicare

Evaluare

1. Lucr─âri individuale ÔÇô realizate de parcurs, notate pe o scala de 1-100 de c─âtre profesori.

2. Examenul final ÔÇô o lucrare de echip─â ├«n care vei aplica toate no╚Ťiunile ├«nv─â╚Ťate pe parcursul modulului, pe un brief de la un client real, ╚Öi notat─â de la 1-100.

Diploma de absolvire va fi acordat─â doar celor care ob╚Ťin un scor final de peste 60 (medie ponderat─â a punctajelor ob╚Ťinute la examin─ârile intermediare ╚Öi cea final─â).

Calendar

2023

SESIUNEA DE PRIMAVAR─é

Deadline înscrieri: 12 martie

25 MARTIE ÔÇô 9 IULIE
SESIUNEA DE TOAMN─é

Deadline înscrieri: 15 septembrie 2023

13 OCTOMBRIE ÔÇô 10 FEBRUARIE

Cât costă

MEMBRI IAA
2000 EUR + TVA
NON-MEMBRI IAA
2500 EUR + TVA

Taxa se poate achita integral sau ├«n 4 tran╚Öe lunare egale. Pentru mai mul╚Ťi studen╚Ťi din aceea╚Öi companie, se acord─â discount.

Înscriere

Pentru înscriere, vom avea nevoie de următoarele documente:

  • CV-ul t─âu actualizat
  • Completarea formularului de ├«nscriere
  • un eseu ├«n care s─â ne poveste╚Öti motiva╚Ťia ta de a urma cursul ╚Öi ce ├«╚Ťi dore╚Öti s─â realizezi cu ajutorul lui
  • ┬á

Criterii de selec╚Ťie:

  • Experien╚Ťa ├«n domeniu
  • Studii de specialitate
  • Interes ╚Öi motiva╚Ťie
  • G├óndire logic─â
  • Creativitate ╚Öi fluen╚Ť─â ├«n exprimare

Punctajul maxim este de 20 de puncte.