așa-i că vrei să fii senior cand o să fii mare?
Dacă ai cel mult 3 ani de experiență într-o companie sau agenție de publicitate, Modulul Fundamentale Marketingului și Comunicării este pentru tine.
În doar 18 zile de curs vei învăța să aplici noțiunile de bază ale marketingului, comunicării și cercetării de piață, te vom ajuta să îți dezvolți abilitățile de prezentare și să înțelegi mecanismele de planificare a bugetelor.
16 zile de curs. Asta înseamnă 112 de ore de training.
Vinerea și sâmbata, din 2 în 2 săptămâni, în intervalul 9.30 -16.30.
Cu: Afrodita Blasius / Marketing Director
Cu: Victor Dobre / Director Executiv IAA România
Cu: Nicoleta Mihăilescu / Consultant Marketing
Cu: Dan Petre/Managing Partner D&D Research
Adina Nica/Managing Partner – i-open Research
Cu: Eugen Mihai / Balkans General Manager – Care Direct
1. Lucrări individuale – realizate de parcurs, notate pe o scala de 1-100 de către profesori.
2. Examenul final – o lucrare de echipă în care vei aplica toate noțiunile învățate pe parcursul modulului, pe un brief de la un client real, și notată de la 1-100.
Diploma de absolvire va fi acordată doar celor care obțin un scor final de peste 60 (medie ponderată a punctajelor obținute la examinările intermediare și cea finală).
Deadline înscrieri: 5 martie
Deadline înscriere: 08 septembrie 2023
Taxa se poate achita integral sau în 4 tranșe lunare egale. Pentru mai mulți studenți din aceeași companie, se acordă discount.
Pentru înscriere, vom avea nevoie de următoarele documente:
Criterii de selecție:
Punctajul maxim este de 20 de puncte.
© 2023 Scoala IAA. Termeni si conditii. Confidentialitate.