CE NU TREBUIE SA ├Ä╚ÜI LIPSEASC─é DIN BAGAJUL DE CUNO╚śTINTE C├éND PLECI LA DRUM

Modulul Fundamentele Marketingului și Comunicării

Drag─â

așa-i că vrei să fii senior cand o să fii mare?

Dac─â ai cel mult 3 ani de experien╚Ť─â ├«ntr-o companie sau agen╚Ťie de publicitate, Modulul Fundamentale Marketingului ╚Öi Comunic─ârii este pentru tine.

├Än doar 18 zile de curs vei ├«nv─â╚Ťa s─â aplici no╚Ťiunile de baz─â ale marketingului, comunic─ârii ╚Öi cercet─ârii de pia╚Ť─â, te vom ajuta s─â ├«╚Ťi dezvol╚Ťi abilit─â╚Ťile de prezentare ╚Öi s─â ├«n╚Ťelegi mecanismele de planificare a bugetelor.

Cât

16 zile de curs. Asta înseamnă 112 de ore de training.

Când

Vinerea și sâmbata, din 2 în 2 săptămâni, în intervalul 9.30 -16.30.

Cum

IAA House ÔÇô┬áCalea Victoriei, nr. 126, etaj 3, sector 1, Bucure╚Öti.

Ce ├«nve╚Ťi

1. MARKETING ÔÇô 5 zile

Cu: Afrodita Blasius / Marketing Director 

  • Analiza performan┼úei m─ârcii din punct de vedere a mixului de marketing
  • Formularea strategiei de marketing
  • Elaborarea planului de marketing
  • Elaborarea documentelor cheie ├«n marketing: briefuri ┼či recomand─âri

2. COMUNICARE ÔÇô 5 zile

Cu: Victor Dobre / Director Executiv IAA România

  • Analiza m─ârcii din perspectiva consumatorilor ┼či a competi┼úiei
  • Formularea pozi┼úion─ârii m─ârcii
  • Formularea briefului de comunicare
  • Formularea briefului de crea┼úie
  • Evaluarea propunerilor de comunicare ┼či crea┼úie

3. TEHNICI DE PREZENTARE ÔÇô 2 zile

Cu: Nicoleta Mih─âilescu / Consultant Marketing

  • Tipuri de prezentare
  • Structuri de prezentare
  • Modalit─â┼úi de expunere

4. CERCETARE DE PIA╚Ü─é ÔÇô 2 zile

Cu: Dan Petre/Managing Partner D&D Research
Adina Nica/Managing Partner ÔÇô i-open Research

  • Tipuri de cercetare de pia┼ú─â ÔÇô modele ┼či metodologii de cercetare
  • Formularea briefului de cercetare
  • Analiza rapoartelor de cercetare

5. ADMINISTRAREA BUGETELOR ╚śI AFACERILOR ÔÇô 2 zile

Cu: Eugen Mihai / Balkans General Manager ÔÇô Care Direct

  • Elemente buget companie / marc─â
  • Identificarea resurselor necesare
  • Stabilirea costurilor
  • Strategii de pre┼ú / Profitabilitate

Evaluare

1. Lucr─âri individuale ÔÇô realizate de parcurs, notate pe o scala de 1-100 de c─âtre profesori.

2. Examenul final ÔÇô o lucrare de echip─â ├«n care vei aplica toate no╚Ťiunile ├«nv─â╚Ťate pe parcursul modulului, pe un brief de la un client real, ╚Öi notat─â de la 1-100.

Diploma de absolvire va fi acordat─â doar celor care ob╚Ťin un scor final de peste 60 (medie ponderat─â a punctajelor ob╚Ťinute la examin─ârile intermediare ╚Öi cea final─â).

Calendar

2023

SESIUNEA DE PRIMAVAR─é

Deadline înscrieri: 5 martie

24 MARTIE ÔÇô 14 IULIE
SESIUNEA DE TOAMN─é

Deadline înscriere: 08 septembrie 2023

29 SEPTEMBRIE ÔÇô 10 FEBRUARIE

Cât costă

MEMBRI IAA
1500 EUR + TVA
NON-MEMBRI IAA
2000 EUR + TVA
STUDENȚI
500 EUR + TVA

Taxa se poate achita integral sau ├«n 4 tran╚Öe lunare egale. Pentru mai mul╚Ťi studen╚Ťi din aceea╚Öi companie, se acord─â discount.

Înscriere

Pentru înscriere, vom avea nevoie de următoarele documente:

  • CV-ul t─âu actualizat
  • Completarea formularului de ├«nscriere
  • un eseu ├«n care s─â ne poveste╚Öti motiva╚Ťia ta de a urma cursul ╚Öi ce ├«╚Ťi dore╚Öti s─â realizezi cu ajutorul lui

Criterii de selec╚Ťie:

  • Experien╚Ťa ├«n domeniu
  • Studii de specialitate
  • Interes ╚Öi motiva╚Ťie
  • G├óndire logic─â
  • Creativitate ╚Öi fluen╚Ť─â ├«n exprimare

Punctajul maxim este de 20 de puncte.