TOT CE TREBUIE SĂ ȘTII ÎNAINTE SĂ PLECI LA CUMPĂRĂTURI… DE MEDIA!
Modulul Strategie și Planificare Media
Ești la licență, master sau doctorat și ți-ar plăcea o carieră în media?
Lucrezi de 1-2 ani într-un departament de media, la un publisher sau într-o agenție de media? Simți nevoia să înțelegi mai bine acest ecosistem complex?
În 14 zile vei aprofunda fundamentele marketingului, vei înțelege principiile strategiei de media și vei învăța cum planifici o campanie și apoi să o monitorizezi și să îi evaluezi performanța campaniei în orice mediu, de la tradițional la digital.
Modul realizat împreună cu:


Cât
14 zile de curs. Adică 98 de ore de training.
Cum
Vinerea și sâmbăta, din 2 în 2 săptămâni, în intervalul 9.30 -17.30. Calendarul detaliat este disponibil la cerere.
Unde
Ce înveți
1. INTRO - MOTIVAȚIE ȘI INSPIRAȚIE - 2 ore
Cu: Alexandra Dimitriu / Managing Director Publicis Groupe Media Bucharest
Lucia Antal /Președinte ARMA
Arina Ureche /Director Executiv BRAT
Victor Croitoru / CEE Regional New Business and Strategy Director at IPG Mediabrands
2. NOȚIUNI FUNDAMENTALE DE BRAND BUILDING – 1 zi
Cu: Ștefan Teodorescu / Consultant Marketing și Leadership
3. INTRODUCERE ÎN STRATEGIA DE MEDIA – 1 zi
Cu: Alexandra Dimitriu / Managing Director Publicis Groupe Media Bucharest
4. INTRODUCERE ÎN EVALUAREA PERFORMANȚELOR PRODUSELOR MEDIA – 1 zi
Cu: Arina Ureche / Director General BRAT
5. VIZIUNE STRATEGICĂ: TV - 1 zi
Cu: Lucia Antal / Marketing Director PRO TV
Victor Croitoru / CEE Regional New Business and Strategy Director at IPG Mediabrands
6. SOFT & MONITORIZARE TV - 1 zi
Cu: Lucia Antal / Marketing Director PRO TV
Dragos Pinciu / Director de Operațiuni Kantar Media Romania
7. EVALUAREA PERFORMANȚEI PRODUSELOR MEDIA – 2 zile
Cu: Arina Ureche / Director General BRAT & Guests
evaluarea performanței publicațiilor, realizarea, evaluarea și optimizarea unui plan de media pentru print, monitorizarea investițiilor în publicitate.

RADIO
evaluarea performanței stațiilor radio, realizarea, evaluarea și optimizarea unui plan de media pentru radio, monitorizarea investițiilor în publicitate

OUTDOOR
evaluarea performanței panourilor stradale, evaluarea și optimizarea unui plan de media pentru panotaj, monitorizarea investițiilor în publicitate.

8. INTRODUCERE IN COMUNICAREA ONLINE – 1 zi
Cu: Iuliana Ghiorghiță / Media Strategy Director Thinkdigital Romania
9. TEHNICI SI TIPURI DE PROMOVARE ONLINE – 1 zi
Cu: Iuliana Ghiorghiță / Media Strategy Director Thinkdigital Romania
În cea de-a treia zi cursanții vor aplica cunoștințele printr-un exercițiu practic.
10. PROIECTE SPECIALE ÎN MEDIA – 1 zi
Cu: Alexandra Dimitriu / Managing Director Publicis Groupe Media Bucharest
11. PLANIFICAREA CAMPANIEI – 2 zile
Cu: Alexandra Dimitriu / Managing Director Publicis Groupe Media Bucharest
Victor Croitoru / CEE Regional New Business and Strategy Director at IPG Mediabrands
Ultimul weekend va însemna un workshop pe un brief concret: vom trece prin întregul proces de pregătire a campaniei și vom pune în aplicare instrumentele specifice industriei.
Evaluare
1. Lucrări de parcurs – notate pe o scala de 1-100 de către profesori.
2.Lucrare de absolvire – o lucrare individuala în care vei aplica toate noțiunile învățate pe parcursul modulului, pe un brief de la un client real, și notată de la 1-100.
Diploma de absolvire va fi acordată doar celor care obțin un scor final de peste 60 (medie ponderată a punctajelor obținute la examinările intermediare și cea finală).
Calendar
2023
SESIUNEA ANUALĂ
Deadline înscrieri: 08 septembrie 2023
29 SEPTEMBRIE - 10 FEBRUARIE
Cât costă
MEMBRI IAA/BRAT/ARMA
1500 EUR + TVA
NON-MEMBRI IAA
2000 EUR + TVA
STUDENȚI
500 EUR + TVA
Taxa se poate achita integral sau în 4 tranșe lunare egale. Pentru mai mulți studenți din aceeași companie, se acordă discount.
Înscriere
Pentru înscriere, vom avea nevoie de următoarele documente:
- CV-ul tău actualizat
- Completarea formularului de înscriere
- un eseu în care să ne povestești motivația ta de a urma cursul și ce îți dorești să realizezi cu ajutorul lui
Criterii de selecție:
- Experiența în domeniu
- Studii de specialitate
- Interes și motivație
- Gândire logică
- Creativitate și fluență în exprimare
Punctajul maxim este de 20 de puncte.