TOT CE TREBUIE S─é ╚śTII ├ÄNAINTE S─é PLECI LA CUMP─éR─éTURI… DE MEDIA!

Modulul Strategie și Planificare Media

Drag─â

E╚Öti la licen╚Ť─â, master sau doctorat ╚Öi ╚Ťi-ar pl─âcea o carier─â ├«n media?

Lucrezi de 1-2 ani ├«ntr-un departament de media, la un publisher sau ├«ntr-o agen╚Ťie de media?┬áSim╚Ťi nevoia s─â ├«n╚Ťelegi mai bine acest ecosistem complex?

├Än 14 zile vei aprofunda fundamentele marketingului, vei ├«n╚Ťelege principiile strategiei de media ╚Öi vei ├«nv─â╚Ťa cum planifici o campanie ╚Öi apoi s─â o monitorizezi ╚Öi s─â ├«i evaluezi performan╚Ťa campaniei ├«n orice mediu, de la tradi╚Ťional la digital.

Modul realizat împreună cu:

Cât

14 zile de curs. Adic─â 98 de ore de training.

Cum

Vinerea și sâmbăta, din 2 în 2 săptămâni, în intervalul 9.30 -17.30. Calendarul detaliat este disponibil la cerere.

Unde

Sediul┬áARMA┬áÔÇô Str. Promoroac─â nr. 3A, et. 3, Avia╚Ťiei Office Building Sector 1, Bucure╚Öti

Ce ├«nve╚Ťi

1. INTRO - MOTIVA╚ÜIE ╚śI INSPIRA╚ÜIE - 2 ore

Cu: Alexandra Dimitriu / Managing Director Publicis Groupe Media Bucharest
Lucia Antal /Președinte ARMA
Arina Ureche /Director Executiv BRAT
Victor Croitoru / CEE Regional New Business and Strategy Director at IPG Mediabrands

  • Rolul omului de media
  • Campanii demarate din insighturi de media: curente alternative ├«n planificarea comunic─ârii
  • Dep─â╚Öirea grani╚Ťelor tradi╚Ťionale: paid, social, search
  • Structura agen╚Ťiei de media ╚Öi specializ─ârile din media
  • Instrumente folosite ├«n industie (intro)
  • Studii de caz din media

2. NO╚ÜIUNI FUNDAMENTALE DE BRAND BUILDING ÔÇô 1 zi

Cu: ╚śtefan Teodorescu / Consultant Marketing ╚Öi Leadership

  • Identificarea tendin╚Ťelor, cercetarea ╚Öi dezvoltarea pie╚Ťei
  • Analiza concuren╚Ťei
  • Elaborarea unor noi produse: strategie, dezvoltare, pozi╚Ťionare
  • Dezvoltarea personalit─â╚Ťii brandului: USP, pozi╚Ťionare creativ─â
  • Managementul marketingului: gestionarea rela╚Ťiei cu agen╚Ťia, structuri ╚Öi roluri
  • Planul de marketing: strategie de comunicare, bugetare, alegerea vehiculelor de comunicare
  • Organizarea v├ónz─ârilor: rela╚Ťia cu departamentul de marketing, feedbackul din pia╚Ť─â

3. INTRODUCERE ├ÄN STRATEGIA DE MEDIA ÔÇô 1 zi

Cu: Alexandra Dimitriu / Managing Director Publicis Groupe Media Bucharest

  • Introducere ├«n planificarea media: arta ╚Öi ╚Ötiin╚Ťa selec╚Ťiei vehiculelor media potrivite pentru nevoile de marketing
  • Obiective ╚Öi strategii de media; principii pentru alegerea unei direc╚Ťii strategice potrivite
  • Analiza competitiv─â ╚Öi analiza audien╚Ťei
  • Obiceiuri de consum media
  • Bugetare
  • Evaluare post achizi╚Ťie
  • Workshop: media plan

4. INTRODUCERE ├ÄN EVALUAREA PERFORMAN╚ÜELOR PRODUSELOR MEDIA ÔÇô 1 zi

Cu: Arina Ureche / Director General BRAT

  • Introducere ├«n teoria sondajelor: univers, e╚Öantion, marja de eroare, extrapol─âri
  • Introducere ├«n cercetarea de pia╚Ť─â: obiective, tipuri, tehnici
  • Cercetarea media: obiective, alegerea metodologiei, e╚Öantionare, rat─â de r─âspuns
  • Metode ╚Öi tehnici de analiz─â: colectare, control, evaluare, ponderare, prelucrare, analiz─â, raportare
  • Rela╚Ťia dintre media ╚Öi publicitate
  • Evaluarea performan╚Ťei produselor media ╚Öi indicatorii asocia╚Ťi
  • Introducere ├«n strategia de media
  • Indicatori de media uzuali

5. VIZIUNE STRATEGIC─é: TV - 1 zi

Cu: Lucia Antal / Marketing Director PRO TV
Victor Croitoru / CEE Regional New Business and Strategy Director at IPG Mediabrands

  • Pia╚Ťa de TV ├«n Rom├ónia
  • Studii ROI ├«n TV
  • Setarea obiectivelor de campanie
  • Curente: Continuity, Recency, Burst
  • Procesul de implementare a unei campanii TV

6. SOFT & MONITORIZARE TV - 1 zi

Cu: Lucia Antal / Marketing Director PRO TV
Dragos Pinciu / Director de Opera╚Ťiuni Kantar Media Romania

  • Cercetarea de calibrare
  • Structurarea ╚Öi configurarea panelului
  • Peoplemetrele Seria 5000 ╚Öi tehnologia AudioMatching
  • Administrarea, managementul panelului ╚Öi tehnici de control al calit─â╚Ťii
  • Monitorizarea programelor ╚Öi spoturilor

7. EVALUAREA PERFORMAN╚ÜEI PRODUSELOR MEDIA ÔÇô 2 zile

Cu: Arina Ureche / Director General BRAT & Guests

PRINT

evaluarea performan╚Ťei publica╚Ťiilor, realizarea, evaluarea ╚Öi optimizarea unui plan de media pentru print, monitorizarea investi╚Ťiilor ├«n publicitate.

RADIO

evaluarea performan╚Ťei sta╚Ťiilor radio, realizarea, evaluarea ╚Öi optimizarea unui plan de media pentru radio, monitorizarea investi╚Ťiilor ├«n publicitate

OUTDOOR

evaluarea performan╚Ťei panourilor stradale, evaluarea ╚Öi optimizarea unui plan de media pentru panotaj, monitorizarea investi╚Ťiilor ├«n publicitate.

8. INTRODUCERE IN COMUNICAREA ONLINE ÔÇô 1 zi

Cu: Iuliana Ghiorghi╚Ť─â / Media Strategy Director Thinkdigital Romania

  • Comportamentul consumatorului ├«n mediul digital ÔÇô customer journey
  • Ecosistemul digital din RO vs Global Market
  • Vedere de ansamblu a pie╚Ťei media din Rom├ónia
  • Consumatorul de internet din Romania
  • No╚Ťiuni de baz─â ale marketingului digital
  • Tehnologii digitale: Adservere, Analytics, Programmatic ecosystem, HTML/Wordpress
  • Elemente de planning
  • Strategia de con╚Ťinut

9. TEHNICI SI TIPURI DE PROMOVARE ONLINE ÔÇô 1 zi

Cu: Iuliana Ghiorghi╚Ť─â / Media Strategy Director Thinkdigital Romania

  • Publicitate de tip Display Desktop & Mobile
  • Publicitate de tip Video
  • Publicitate de tip Native/Branded content
  • Publicitate de tip Programmatic
  • Ecosistemele Google, Facebook, Local & International Display
  • Ecosistemul de date BRAT DMP vs Google, Facebook ╚Öi alte surse de date
  • Strategia / Mixul Media Optim

├Än cea de-a treia zi cursan╚Ťii vor aplica cuno╚Ötin╚Ťele printr-un exerci╚Ťiu practic.

10. PROIECTE SPECIALE ├ÄN MEDIA ÔÇô 1 zi

Cu: Alexandra Dimitriu / Managing Director Publicis Groupe Media Bucharest

  • Context, obiceiuri de media ╚Öi trenduri
  • Tipuri de proiecte speciale ├«n TV: sponsorizare, formate si plasamente creative, con╚Ťinut scurt ╚Öi evaluarea lor
  • Proiecte speciale ├«n digital: con╚Ťinut, format, tehnologie
  • Proiecte speciale ├«n alte media

11. PLANIFICAREA CAMPANIEI ÔÇô 2 zile

Cu: Alexandra Dimitriu / Managing Director Publicis Groupe Media Bucharest
Victor Croitoru / CEE Regional New Business and Strategy Director at IPG Mediabrands

Ultimul weekend va însemna un workshop pe un brief concret: vom trece prin întregul proces de pregătire a campaniei și vom pune în aplicare instrumentele specifice industriei.

Evaluare

1.┬áLucr─âri de parcurs┬áÔÇô notate pe o scala de 1-100 de c─âtre profesori.

2.Lucrare de absolvire┬áÔÇô o lucrare individuala ├«n care vei aplica toate no╚Ťiunile ├«nv─â╚Ťate pe parcursul modulului, pe un brief de la un client real, ╚Öi notat─â de la 1-100.

Diploma de absolvire va fi acordat─â doar celor care ob╚Ťin un scor final de peste 60 (medie ponderat─â a punctajelor ob╚Ťinute la examin─ârile intermediare ╚Öi cea final─â).

Calendar

2023

SESIUNEA ANUAL─é

Deadline înscrieri: 08 septembrie 2023

29 SEPTEMBRIE - 10 FEBRUARIE

Cât costă

MEMBRI IAA/BRAT/ARMA
1500 EUR + TVA
NON-MEMBRI IAA
2000 EUR + TVA
STUDENȚI
500 EUR + TVA

Taxa se poate achita integral sau ├«n 4 tran╚Öe lunare egale. Pentru mai mul╚Ťi studen╚Ťi din aceea╚Öi companie, se acord─â discount.

Înscriere

Pentru înscriere, vom avea nevoie de următoarele documente:

  • CV-ul t─âu actualizat
  • Completarea formularului de ├«nscriere
  • un eseu ├«n care s─â ne poveste╚Öti motiva╚Ťia ta de a urma cursul ╚Öi ce ├«╚Ťi dore╚Öti s─â realizezi cu ajutorul lui
  • ┬á

Criterii de selec╚Ťie:

  • Experien╚Ťa ├«n domeniu
  • Studii de specialitate
  • Interes ╚Öi motiva╚Ťie
  • G├óndire logic─â
  • Creativitate ╚Öi fluen╚Ť─â ├«n exprimare

Punctajul maxim este de 20 de puncte.