Logo nouRO IAA school

Susținem și dezvoltăm industria de marketing și comunicare din 2006

Ești gata să ieși din zona de confort?

Intră în cel mai complex program de pregătire profesională, un mini-masterat recunoscut de întreaga industrie marcom, în care noțiunile de teorie se îmbină cu practica.

Vrei să vii la Școală?

APLICĂ

Pe termen lung

Ne propunem să fim un motor de creștere ce transformă vieți, cariere și companii în povești de succes prin cunoștințe, experiențe și exemple de bune practici din domeniul marcom, livrate de către cei mai buni practicieni la standarde internaționale.

Absolvenții Școlii IAA generează, în fiecare an, multe dintre poveștile de succes din marcomul românesc.

0
ani pe piață
0
de profesori practicieni
0
de module deșfășurate

DESCOPERĂ CURSURILE

Ce ne diferențiază?

Discutăm studii de caz reale, din experiența profesorilor și din industria românească.

După o serie de noțiuni teoretice predate, studenții se împart în grupe de lucru și aplică în exerciții practice noțiunile învățate.

Atât profesorii cât și studenții sunt selectați după criterii profesionale, academice, cât și de relaționare, pentru a vă bucura din plin de interacțiune și învățare socială.

Adesea, invitați surpriză din industrie vizitează câte un seminar, pentru a oferi perspective diferite. Își povestesc experiențele din industrie, oferă insighturi și răspund curiozităților cursanților.

Școala IAA este o formă de training foarte accesibilă (10 eur/ oră), considerând numărul total de ore predate.

Oferim companiilor și angajaților posibilitatea plății în rate.

Recunoaștere

Școala IAA a fost premiată la Congresul Mondial IAA cu distincția de „Best Practice”, recunoscută și acreditată de către IAA Educational Programs.

Recunoaștere

Școala IAA a fost premiată la Congresul Mondial IAA cu distincția de „Best Practice”, recunoscută și acreditată de către IAA Educational Programs.

Istoria Școlii IAA

Inițiață în 2006 de către Felix Tătaru (Președintele Boardului Școlii IAA) și de Alexandra Olaru (Vicepreședinte IAA 2006), cu scopul de a ridica nivelul de profesionalism în industria de marketing și comunicare din România, Școala IAA a dezvoltat și are, în prezent, în portofoliu, 4 module tip master care au fost create pornind de la identificarea nevoilor reale de cunoștințe, abilități și aptitudini necesare industriei, pentru fiecare nivel în parte.

(PENTRU JUNIORI <3 ANI EXPERIENȚĂ)

Prima ediție – martie 2019

4 ediții rulate / 78 absolvenți

(PENTRU MID MANAGERI ȘI SENIORI 3-7 ANI EXPERIENȚĂ)

15 ediții rulate / 257 absolvenți

(PENTRU TOP MANAGERI >7 ANI EXPERIENȚĂ)

1 ediție rulata / 32 absolvenți

(PENTRU MID MANAGERI 3-7 ANI EXPERIENȚĂ)

7 ediții rulate / 101 absolvenți

(PENTRU JUNIORI <3 ANI EXPERIENȚĂ)

20 ediții rulate / 357 absolvenți

Felix Tătaru și Alexandra Olaru au ideea unei Școli de Marketing și Comunicare

O realizează cu ajutorul Afroditei Blasius (Bridge Communication), Cristinei Gheorghe (Institutul Dezvoltării Personale), al lui Dan Petre (D&D Research) și Victor Dobre (IAA)

Prieteni și parteneri

Curios să afli alte amănunte?

Dacă vrei să te înscrii, să colaborezi cu noi sau vrei doar să ne zici Salut, te așteptăm.