VIITORUL INDUSTRIEI ÎNCEPE CU TINE
Modulul Leadership în Marketing și Comunicare
Se spune că un om, cât trăiește învață.
Modulul Leadership în Marketing și Comunicare te invită să afli cum poți susține inovația în business.
Dacă vrei să creezi și să implementezi proiecte de schimbare și transformare de business, dacă vrei să aduci inovația în cultura organizației sau să ai noi abordări în gestionarea resurselor umane, acesta e modulul potrivit ție.
Cât
17 zile de curs. Adică 136 ore training.
Când
Săptămâni rezidențiale organizate în afara Bucureștiului, câte o săptămană la 1.5 luni.
Cum
IAA House cât și în spații dedicate în afara Bucureștiului.
Ce înveți
1. FUNDAMENTELE LEADERSHIPULUI – 2 zile
Cu: Dr. Stefan Krummaker / Senior Lecturer & Associate Director of Enterprise & Engagement, Norwich Business School, Research Partner, University of St. Gallen
2. LEADERSHIP INOVATIV – 1 zi
Cu: Dr. Jens Maier / Lecturer at the University of St. Gallen, Lead Faculty on the topic of Innovation, Centre Europe, Brussels
3. LEADERSHIP STRATEGIC – 3 zile
Cu: Prof. Serge Oreal / Professor in Strategic Management, ESC Rennes Business School
4. GÂNDIRE STRATEGICĂ LA NIVEL CORPORATE ȘI DE REȚEA
Cu: Prof. Serge Oreal / Professor in Strategic Management, ESC Rennes Business School
5. CONDUCEREA OAMENILOR CREATIVI – 2 zile
Cu: Prof. Robert Weisz / Academic Advisory Board Member at Berlin School of Creative Leadership & Professor of Organizational Behavior & Organizational Development IAE Aix-en-Provence
6. DECIZIILE ȘI MANAGEMENTUL SCHIMBĂRII – 2 zile
Cu: Prof. Robert Weisz / Academic Advisory Board Member at Berlin School of Creative Leadership & Professor of Organizational Behavior & Organizational Development IAE Aix-en-Provence
7. DECIZII CARE ADUC VALOARE – 2 zile
Cu: Prof. Olivier Tabatoni / Professor at Berlin School of Creative Leadership, Professor and researcher in Finance and Strategy IAE Aix-en-Provence
8. STRATEGIA OCEANULUI ALBASTRU – SIMULARE – 3 zile
Cu: Eusediu Margasoiu / The Network
Evaluare
O teză finală, susținută individuală și notată de la 1-100 de către profesori.
Diploma de absolvire va fi acordată doar celor care obțin un scor final de peste 60 (medie ponderată a punctajelor obținute la examinările intermediare și cea finală).
În Curând
Modul Leadership în Marketing și Comunicare este singurul custom, realizat la cerere, iar cursurile sunt organizate ca săptămâni rezidențiale organizate în afara Bucureștiului (Valea Prahovei).
Minimul de cursanți pentru începerea cursului este de 20.
Cât costă
MEMBRI IAA
4900 EUR + TVA
NON-MEMBRI IAA
4700 EUR + TVA
Înscriere
Pentru înscriere, vom avea nevoie de următoarele documente:
- CV-ul tău actualizat
- Completarea formularului de înscriere
- 2 eseuri (2000 semne fiecare):
- De ce am ales această școală
- Expuneți observațiile și ideile voastre cu privire la modul în care ați putea îmbunătăți performanțele organizației pe care o conduceți sau performanțele industriei în care activați.
Criterii de selecție
- Experiența în domeniu
- Angajați în subordine
- Poziție în ierarhia organizației
- Interes și motivație
- Gândire logică
- Perspectiva asupra organizației / industriei
- Idei / soluții inovative
Punctajul maxim este de 25 de puncte.