VIITORUL INDUSTRIEI ÎNCEPE CU TINE

Modulul Leadership în Marketing și Comunicare

Se spune c─â un om, c├ót tr─âie╚Öte ├«nva╚Ť─â.

Dac─â e╚Öti leader ├«n organiza╚Ťia ta,

Modulul Leadership ├«n Marketing ╚Öi Comunicare te invit─â s─â afli cum po╚Ťi sus╚Ťine inova╚Ťia ├«n business.

Dac─â vrei s─â creezi ╚Öi s─â implementezi proiecte de schimbare ╚Öi transformare de business, dac─â vrei s─â aduci inova╚Ťia ├«n cultura organiza╚Ťiei sau s─â ai noi abord─âri ├«n gestionarea resurselor umane, acesta e modulul potrivit ╚Ťie.

Cât

17 zile de curs. Adic─â 136 ore training.

Când

S─âpt─âm├óni reziden╚Ťiale organizate ├«n afara Bucure╚Ötiului, c├óte o s─âpt─âman─â la 1.5 luni.

Cum

IAA House c├ót ╚Öi ├«n spa╚Ťii dedicate ├«n afara Bucure╚Ötiului.

Ce ├«nve╚Ťi

1. FUNDAMENTELE LEADERSHIPULUI ÔÇô 2 zile

Cu: Dr. Stefan Krummaker / Senior Lecturer & Associate Director of Enterprise & Engagement, Norwich Business School, Research Partner, University of St. Gallen

  • Fundamentele leadershipului ├«ntr-o industrie ├«ntr-un continuu proces de schimbare
  • Comportamente ╚Öi stiluri de leadership

2. LEADERSHIP INOVATIV ÔÇô 1 zi

Cu: Dr. Jens Maier / Lecturer at the University of St. Gallen, Lead Faculty on the topic of Innovation, Centre Europe, Brussels

  • Tr─âs─âturile unui leader
  • Leadership care genereaz─â inova╚Ťie
  • Locomotivele inova╚Ťiei: oamenii, cultura, procesul ╚Öi leadershipul
  • Inova╚Ťia ├«n industria de publishing
  • Promovarea unei culturi a inova╚Ťiei

3. LEADERSHIP STRATEGIC ÔÇô 3 zile

Cu: Prof. Serge Oreal / Professor in Strategic Management, ESC Rennes Business School

  • Dezvoltarea unei strategii ├«n 3 pa╚Öi: analiza industriei, avantaje competitive, instrumente strategice ╚Öi competitive
  • Frameworkuri de strategii ╚Öi dezvoltare organiza╚Ťional─â

4. G├éNDIRE STRATEGIC─é LA NIVEL CORPORATE ╚śI DE RE╚ÜEA

Cu: Prof. Serge Oreal / Professor in Strategic Management, ESC Rennes Business School

  • Misiune, Valoare, Strategie
  • Specificitatea strategiilor pentru implementare
  • G├óndirea strategic─â a leaderului
  • Echilibrul dintre sinergie ╚Öi adaptare
  • Structuri globale: echilibrul dintre cooperare si competitie

5. CONDUCEREA OAMENILOR CREATIVI ÔÇô 2 zile

Cu: Prof. Robert Weisz / Academic Advisory Board Member at Berlin School of Creative Leadership & Professor of Organizational Behavior & Organizational Development IAE Aix-en-Provence

  • Diferite tipuri de comunic─âri ╚Öi rela╚Ťion─âri dintr-o organiza╚Ťie
  • Situa╚Ťii dificile ╚Öi solu╚Ťii eficiente
  • Personalit─â╚Ťi ╚Öi stiluri de comunicare ├«n diferite situa╚Ťii cheie
  • Schimbarea obiceiurilor
  • Actorie

6. DECIZIILE ╚śI MANAGEMENTUL SCHIMB─éRII ÔÇô 2 zile

Cu: Prof. Robert Weisz / Academic Advisory Board Member at Berlin School of Creative Leadership & Professor of Organizational Behavior & Organizational Development IAE Aix-en-Provence

  • Procesul de luare a deciziilor ╚Öi implementarea lor
  • Adaptarea stilului de leadership la situa╚Ťii
  • Diagnoza unui proces de schimbare dintr-o organizatie
  • Conducerea unui proiect de schimbare
  • Informare, consultare, participare ╚Öi delegare
  • Cum accelerezi un proces de schimbare in organizatie
  • Cum orchestrezi rezisten╚Ťa la schimbare a oamenilor

7. DECIZII CARE ADUC VALOARE ÔÇô 2 zile

Cu: Prof. Olivier Tabatoni / Professor at Berlin School of Creative Leadership, Professor and researcher in Finance and Strategy IAE Aix-en-Provence

  • Concepte ╚Öi tehnici ale procesului de decizie financiar─â
  • Deciziile de investi╚Ťie
  • Revizuirea discounturilor
  • Decizia bugetului de capital
  • M─âsurarea performan╚Ťei
  • Cre╚Öterea profitabil─â

8. STRATEGIA OCEANULUI ALBASTRU ÔÇô SIMULARE ÔÇô 3 zile

Cu: Eusediu Margasoiu / The Network

  • Conceptul oceanului albastru ├«n business
  • Metodologii ╚Öi instrumente de analiz─â

Evaluare

O tez─â final─â, sus╚Ťinut─â individual─â ╚Öi notat─â de la 1-100 de c─âtre profesori.

Diploma de absolvire va fi acordat─â doar celor care ob╚Ťin un scor final de peste 60 (medie ponderat─â a punctajelor ob╚Ťinute la examin─ârile intermediare ╚Öi cea final─â).

În Curând

Modul Leadership ├«n Marketing ╚Öi Comunicare este singurul custom, realizat la cerere, iar cursurile sunt organizate ca s─âpt─âm├óni reziden╚Ťiale┬áorganizate ├«n afara Bucure╚Ötiului (Valea Prahovei).

Minimul de cursan╚Ťi pentru ├«nceperea cursului este de 20.

Cât costă

MEMBRI IAA
4900 EUR + TVA
NON-MEMBRI IAA
4700 EUR + TVA
Taxa se poate achita integral sau ├«n 4 tran╚Öe lunare egale. Pentru mai mul╚Ťi studen╚Ťi din aceea╚Öi companie, se acord─â discount.
Taxa de participare nu include costurile de cazare ╚Öi mas─â aferente celor 3 s─âpt─âm├óni reziden╚Ťiale ce se organizeaz─â ├«n afara Bucure╚Ötiului.

Înscriere

Pentru înscriere, vom avea nevoie de următoarele documente:

  • CV-ul t─âu actualizat
  • Completarea formularului de ├«nscriere
  • 2 eseuri (2000 semne fiecare):
    • De ce am ales aceast─â ╚Öcoal─â
    • Expune╚Ťi observa╚Ťiile ╚Öi ideile voastre cu privire la modul ├«n care a╚Ťi putea ├«mbun─ât─â╚Ťi performan╚Ťele organiza╚Ťiei pe care o conduce╚Ťi sau performan╚Ťele industriei ├«n care activa╚Ťi.
  • Criterii de selec╚Ťie

    • Experien╚Ťa ├«n domeniu
    • Angaja╚Ťi ├«n subordine
    • Pozi╚Ťie ├«n ierarhia organiza╚Ťiei
    • Interes ╚Öi motiva╚Ťie
    • G├óndire logic─â
    • Perspectiva asupra organiza╚Ťiei / industriei
    • Idei / solu╚Ťii inovative

    Punctajul maxim este de 25 de puncte.