Workshop cu Adina Nica și Dragoș Cîrneci, pe 14 mai
Continuăm seria de seminarii online interactive în zona de cercetare neconvențională, pentru a înțelege cum să evaluăm impactul asupra publicurilor brandurilor în contextul unei crize.
Ne vedem online, pe 14 mai, de la 15:00 la 17.00, cu Adina Nica, Managing Director Open-i Research, și Dragoș Cîrneci, psiholog specializat în neuroștiință la seminarul:
Comportamente și emoții în criză. Neuroștiința aplicată în business.
Marketingul începe și se termină cu clientul. Este mai important decât oricând să înțelegem clientul în sensul de om, care are o viață, iar aceasta îi modelează nevoile, atât funcționale cât și emoționale. Ultimele săptămâni au produs mutații semnificative la nivelul nevoilor și au creat tensiuni noi.
Adina Nica
Prin acest seminar vrem să oferim o perspectivă nouă și o înțelegere mai profundă a comportamanului uman în condiții de criză și să oferim insighturi ce pot ajuta în adaptarea business-urilor la noua realitate.
Agenda discuției:
- Warm-up
- Cum experimentăm CRIZA
- CRIZA ca oportunitate
- Schimbări comportamentale produse de criză
- Schimbări emoționale. Perspectiva neuroștiințifică
- Oportunități în business
- Exercițiu – studiu de caz, prezentări echipe
- Noua normalitate – ipoteze
- Q&A
Sunt 20 locuri disponibile la acest training. În baza aplicațiilor, vom selecta împreună cu trainerii cele 20 persoane care vor participa la această primă ediție gratuită.
Deadline înscrieri: 8 mai.
Așteptăm aplicațiile voastre aici.
Criza ne afectează sentimentul de control asupra mediului – componentă esențială a well-being – și, ca urmare, încercăm să căutam echilibrul în lucrurile, ideile și convingerile care ne definesc cel mai intim. Trecerea prin criză este o căutare și afirmare permanentă a identității personale. Scopul workshop-ului este să releve aceste mecanisme, de multe ori contraintuitive, pentru înțelegerea comportamentului cumpărătorului în condiții de criză.
Dragoș Cîrneci
De la cine învățăm?
Traineri vor fi Adina Nica (open-i Research) și Dragoș Cîrneci (psiholog și profesor la Facultatea de Psihologie).
Adina este unul dintre cei mai experimentați cercetători de pe piața românească și fondatoarea Open-I. Cu mai mult de 15 ani de experiență în cercetare de piață și marketing, Adina a lucrat atât în agenții de cercetare cât și în companii client, ultima poziție fiind Head of Research în Synovate Romania și Subject Matter Expert Censydiam pentru CEE. Adina predă, de asemenea, cercetare de piață în cadrul Modulului Fundamentele Marketingului și Comunicării.
Dragoș este psiholog specializat în neuroștiință și aplicațiile sale în sănătate și business. Scrie la Dilema Veche, în revista Psychologies, a fost invitat în numeroase emisiuni TV și radio și a publicat cartea „Creierul sau homo sapiens”.