Adesea ne-ați spus că v-ar plăcea să vă înscrieți la unul dintre module însă nu aveți timpul necesar. Venim astfel înspre voi, doritorii de oportunități de învățare punctuale dar intense, cu 3 workshopuri strategice.
După Paște, vă așteptăm să înțelegem mai bine consumatorii, să învățăm cum să tagetăm eficient și cum să construim o strategie de brand coerentă și durabilă!
1: Neuroștiința comunicării: 9 mai
Ce anume din structură noastra face ca un mesaj sa fie mai atractiv sau mai respingător? De ce unii oameni reacționează intens la anumiți stimuli și alții trec indiferenți?
Vino să înveți cum neuroștiința te poate ajuta în strategia de targetare, de la Adina Nica (Consultant Cercetare și Strategie de Marketing) și de la Dragoș Cîrneci (Doctor în Psihologie, specialist în Neuroștiință, autor „Creierul de Homo Sapiens”).
Câteva dintre întrebările pe care ni le vom pune:
- Cum functioneaza creierul și cum a evoluat el?
- Cum se iau deciziile?
- Care este limita intre conştient vs inconştient? Cine are prioritate?
- Este sociabilitatea dictată de tipul creierului nostru?
- Care sunt tipologiile de comunicatori?
- Cum ajută neuroștiința cercetarea de marketing?
- De ce depinde impactul unui mesaj din perspectiva neuroștiinței?
- Există stimulare subliminală?
- Cum formulăm mesajele pentru tipuri diferite de oameni?
- Cum scriem un brief de comunicare integrand elemente de neuromarketing?
Unde, cum, cât
Unde – IAA House, Calea Victoriei nr. 126, etaj 3
Când – Joi, 9 mai 2019, orele: 9.30 -14.00
Preț – 90 EUR + TVA pentru companii / 280 RON – pentru persoane fizice.
- Pentru 3 participanți de la aceeași companie se oferă al patrulea loc gratuit.
- Pentru înscriere până pe 19 aprilie 2019, la 3 participanți de la aceeași companie se oferă în plus 2 locuri gratuit
2: Frame of Mind. Frame of Strategy: 17-18 mai.
2 zile full dedicate brand buildingului, alături Mihai Bonca, Senior Consultant Brand Architects. Mihai are experiență vastă în repoziționări de brand, iar brandurile locale și internaționale coordonate de el au devenit leaderi de piață. Contribuțiile sale au fost recompensate cu peste 25 de premii î marketing și 2 Grand Effies.
Pornind de la conceptul de funnel strategic, vom aprofunda:
- legătura dintre marketing și cultura organizațională
- procesul de luare a deciziilor
- segmentarea targetului : nevoi și stările aferente lor, ocazii de cumpărare, portret
- poziționarea de brand : brand relationship ladder și rolul ideologiei de brand
- propoziția de poziționare : cum construim categorii de brand
Participanții vor avea și câteva teme de gândire înainte de a veni la acest masterclass:
- definirea strategiei de marketing pentru brandul pentru care lucrează
- cum construiesc relațiile de prietenie cu cei mai buni prieteni
- cum iau decizii în viața personală
În final, în urma masterclassului cu Mihai Bonca vom înțelege modului în care un brand este construit, dinspre interior spre exterior, vom avea toolurile necesare înțelegerii aprofundată a consumatorilor și vom păstra un scenariu ideal referitor la jobul omului de strategie într-o companie.
Unde, cum, cât
Unde – IAA House, Calea Victoriei nr. 126, etaj 3
Când – Vineri-sâmbătă, 17-18 mai
Preț – -membri IAA: 240 euro + TVA / non-membri IAA: 290 euro + TVA
Înscrie-te aici. Până pe 10 mai.
3: De la segmentare de brand la brand essence și profit: 23 mai
Fie pentru a completa setul de cunoștințe și instrumente din celelalte workshopuri sau module fie pentru cei care nu au cum să ajungă la ele, vă propunem un curs practic despre drumul de la segmentare la dezvoltarea portofoliului de produse și a poziționării brandului, susținut de Adina Nica (Consultant Cercetare si Strategie de Marketing).
Daca vrei să inițiezi un proiect de segmentare și nu știi care ar fi cea mai potrivită variantă, dacă ai realizat deja segmentari și consideri că nu au livrat eficiența maximă sau nu servesc businessului așa cum te așteptai, dacă vrei să știi cum poți exploata mai bine informațiile despre clienți pe care deja le ai, acesta este cursul potrivit.
Adina Nica are o experiență reală în segmentare, în Mercury Research, Raiffeisen Bank și Synovate (Subject Matter Expert Censydiam CEE-MENA), unde a realizat multe și variate proiecte de segmentare de la FMCG, food, banking, automotive la healthcare. Este trainer acreditat Markstrat și a instruit cu această metodă peste 300 manageri din România. Este unul din puținii researcheri din România acreditat de Georgia University (ESOMAR standards).
Agenda cursului:
- De ce este necesară segmentarea? Cum alegem să concentrăm energiile în marketing?
- Segmentarea primară versus secundară. Cand decidem că trebuie să recurgem la studii de piață?
- Cum decidem ce fel de segmentare este necesară? De ce life-stage-ul este mai important decât vârsta? Când este relevantă geografia? Segmentarea în funcție de atitudinea față de categorie, consumul categoriei, consumul de brand. Segmentarea în funcție de valoare, “cost to serve” sau profitabilitate. Segmentarea în funcție de preț și “price elasticity”. Segmentare în funcție de nevoi funcționale. Segmentarea occasion-based. Segmentare în funcție de interese și lifestyle. Segmentare în functie de nevoi psihologice.
- Pașii unei segmentari: presegmentare, segmentare, profilare.
- Cum decidem ce soluție de segmentare alegem. Câte segmente? Cât de mari? Cum corelăm cu businessul, categoria și bugetul de marketing. Principii.
- Persona. O găselniță sau un prieten de nădejde?
- Cum folosesc segmentarea în stabilirea/redefinirea portofoliului de produse. Restabilirea ordinii lasă loc creativității și generează creștere.
- Cum folosesc segmentarea în brand positioning și comunicare. Drumul de la segmentare la brand essence.
Unde, cum, cât
Unde – IAA House, Calea Victoriei nr. 126, etaj 3
Când – Joi, 23 mai
Preț – 110 EUR + TVA
- Pentru 3 participanți înscriși de aceeași companie se oferă al patrulea loc gratuit.
- Pentru înscriere până pe 26 aprilie, la 3 participanți de la aceeași companie se oferă în plus 2 locuri gratuit!