Strategie de brand: 3 workshopuri în luna mai

Adesea ne-a╚Ťi spus c─â v-ar pl─âcea s─â v─â ├«nscrie╚Ťi la unul dintre module ├«ns─â nu ave╚Ťi timpul necesar. Venim astfel ├«nspre voi, doritorii de oportunit─â╚Ťi de ├«nv─â╚Ťare punctuale dar intense, cu 3 workshopuri strategice.

Dup─â Pa╚Öte, v─â a╚Ötept─âm s─â ├«n╚Ťelegem mai bine consumatorii, s─â ├«nv─â╚Ť─âm cum s─â taget─âm eficient ╚Öi cum s─â construim o strategie de brand coerent─â ╚Öi durabil─â!

1: Neuro╚Ötiin╚Ťa comunic─ârii: 9 mai

Ce anume din structur─â noastra face ca un mesaj sa fie mai atractiv sau mai resping─âtor? De ce unii oameni reac╚Ťioneaz─â intens la anumi╚Ťi stimuli ╚Öi al╚Ťii trec indiferen╚Ťi?

Vino s─â ├«nve╚Ťi cum neuro╚Ötiin╚Ťa te poate ajuta ├«n strategia de targetare, de la Adina Nica (Consultant Cercetare ╚Öi Strategie de Marketing) ╚Öi de la Drago╚Ö C├«rneci (Doctor ├«n Psihologie, specialist ├«n Neuro╚Ötiin╚Ť─â, autor “Creierul de Homo Sapiens”).

Scoala IAA: Seminar Neuro╚Ötiin╚Ťa Comunic─ârii

Câteva dintre întrebările pe care ni le vom pune:

  • Cum functioneaza creierul ╚Öi cum a evoluat el?
  • Cum se iau deciziile?
  • Care este limita intre con┼čtient vs incon┼čtient? Cine are prioritate?
  • Este sociabilitatea dictat─â de tipul creierului nostru?
  • Care sunt tipologiile de comunicatori?
  • Cum ajut─â neuro╚Ötiin╚Ťa cercetarea de marketing?
  • De ce depinde impactul unui mesaj din perspectiva neuro╚Ötiin╚Ťei?
  • Exist─â stimulare subliminal─â?
  • Cum formul─âm mesajele pentru tipuri diferite de oameni?
  • Cum scriem un brief de comunicare integrand elemente de neuromarketing?

Unde, cum, cât

Unde – IAA House, Calea Victoriei nr. 126, etaj 3

C├ónd – Joi, 9 mai 2019, orele: 9.30 -14.00

Pre╚Ť – 90 EUR + TVA pentru companii / 280 RON – pentru persoane fizice.

  • Pentru 3 participan╚Ťi de la aceea╚Öi companie se ofer─â al patrulea loc gratuit.
  • Pentru ├«nscriere p├ón─â pe 19 aprilie 2019, la 3 participan╚Ťi de la aceea╚Öi companie se ofer─â ├«n plus 2 locuri gratuit

Înscrie-te aici.

2: Frame of Mind. Frame of Strategy: 17-18 mai.

2 zile full dedicate brand buildingului, al─âturi Mihai Bonca, Senior Consultant Brand Architects.┬áMihai are experien╚Ť─â vast─â ├«n repozi╚Ťion─âri de brand, iar brandurile locale ╚Öi interna╚Ťionale coordonate de el au devenit leaderi de pia╚Ť─â. Contribu╚Ťiile sale au fost recompensate cu peste 25 de premii ├« marketing ╚Öi 2 Grand Effies.

Pornind de la conceptul de funnel strategic, vom aprofunda:

  • leg─âtura dintre marketing ╚Öi cultura organiza╚Ťional─â
  • procesul de luare a deciziilor
  • segmentarea targetului : nevoi ╚Öi st─ârile aferente lor, ocazii de cump─ârare, portret
  • pozi╚Ťionarea de brand : brand relationship ladder ╚Öi rolul ideologiei de brand
  • propozi╚Ťia de pozi╚Ťionare : cum construim categorii de brand

Participan╚Ťii vor avea ╚Öi c├óteva teme de g├óndire ├«nainte de a veni la acest masterclass:

  • definirea strategiei de marketing pentru brandul pentru care lucreaz─â
  • cum construiesc rela╚Ťiile de prietenie cu cei mai buni prieteni
  • cum iau decizii ├«n via╚Ťa personal─â

├Än final, ├«n urma masterclassului cu Mihai Bonca vom ├«n╚Ťelege modului ├«n care un brand este construit, dinspre interior spre exterior, vom avea toolurile necesare ├«n╚Ťelegerii aprofundat─â a consumatorilor ╚Öi vom p─âstra un scenariu ideal referitor la jobul omului de strategie ├«ntr-o companie.

Mai multe detalii aici.

Unde, cum, cât

Unde – IAA House, Calea Victoriei nr. 126, etaj 3

C├ónd – Vineri-s├ómb─ât─â, 17-18 mai

Pre╚Ť – -membri IAA: 240 euro + TVA /┬ánon-membri IAA: 290 euro + TVA

Înscrie-te aici. Până pe 10 mai.

3: De la segmentare de brand la brand essence și profit: 23 mai

Fie pentru a completa setul de cuno╚Ötin╚Ťe ╚Öi instrumente din celelalte workshopuri sau module fie pentru cei care nu au cum s─â ajung─â la ele, v─â propunem un curs practic┬ádespre drumul de la segmentare la dezvoltarea portofoliului de produse ╚Öi a pozi╚Ťion─ârii brandului, sus╚Ťinut de Adina Nica (Consultant Cercetare si Strategie de Marketing).

Daca vrei s─â ini╚Ťiezi un proiect de segmentare ╚Öi nu ╚Ötii care ar fi cea mai potrivit─â variant─â, dac─â ai realizat deja segmentari ╚Öi consideri c─â nu au livrat eficien╚Ťa maxim─â sau nu servesc businessului a╚Öa cum te a╚Öteptai, dac─â vrei s─â ╚Ötii cum po╚Ťi exploata mai bine informa╚Ťiile despre clien╚Ťi pe care deja le ai, acesta este cursul potrivit.

Adina Nica are o experien╚Ť─â real─â ├«n segmentare, ├«n Mercury Research, Raiffeisen Bank ╚Öi Synovate (Subject Matter Expert Censydiam CEE-MENA), unde a realizat multe ╚Öi variate proiecte de segmentare de la FMCG, food, banking, automotive la healthcare. Este trainer acreditat Markstrat ╚Öi a instruit cu aceast─â metod─â peste 300 manageri din Rom├ónia. Este unul din pu╚Ťinii researcheri din Rom├ónia acreditat de Georgia University (ESOMAR standards).

Agenda cursului:

  • De ce este necesar─â segmentarea? Cum alegem s─â concentr─âm energiile ├«n marketing?
  • Segmentarea primar─â versus secundar─â. Cand decidem c─â trebuie s─â recurgem la studii de pia╚Ť─â?
  • Cum decidem ce fel de segmentare este necesar─â? De ce life-stage-ul este mai important dec├ót v├órsta? C├ónd este relevant─â geografia? Segmentarea ├«n func╚Ťie de atitudinea fa╚Ť─â de categorie, consumul categoriei, consumul de brand. Segmentarea ├«n func╚Ťie de valoare, ÔÇťcost to serveÔÇŁ sau profitabilitate. Segmentarea ├«n func╚Ťie de pre╚Ť ╚Öi ÔÇťprice elasticityÔÇŁ. Segmentare ├«n func╚Ťie de nevoi func╚Ťionale. Segmentarea occasion-based. Segmentare ├«n func╚Ťie de interese ╚Öi lifestyle. Segmentare ├«n functie de nevoi psihologice.
  • Pa╚Öii unei segmentari: presegmentare, segmentare, profilare.
  • Cum decidem ce solu╚Ťie de segmentare alegem. C├óte segmente? C├ót de mari? Cum corel─âm cu businessul, categoria ╚Öi bugetul de marketing. Principii.
  • Persona. O g─âselni╚Ť─â sau un prieten de n─âdejde?
  • Cum folosesc segmentarea ├«n stabilirea/redefinirea portofoliului de produse. Restabilirea ordinii las─â loc creativit─â╚Ťii ╚Öi genereaz─â cre╚Ötere.
  • Cum folosesc segmentarea ├«n brand positioning ╚Öi comunicare. Drumul de la segmentare la brand essence.

Unde, cum, cât

Unde – IAA House, Calea Victoriei nr. 126, etaj 3

C├ónd – Joi, 23 mai

Pre╚Ť – 110 EUR + TVA

  • Pentru 3 participan╚Ťi ├«nscri╚Öi de aceea╚Öi companie se ofer─â al patrulea loc gratuit.
  • Pentru ├«nscriere p├ón─â pe 26 aprilie, la 3 participan╚Ťi de la aceea╚Öi companie se ofer─â ├«n plus 2 locuri gratuit!

Înscrie-te aici. 

 

Sper─âm c─â ╚Ťi-am (re)deschis apetitul pentru ├«nv─â╚Ťat! Te a╚Ötept─âm ­čÖé

Articole similare