Prima ediție pandemică a Modulului Digital s-a încheiat cu brio ✨

Promoția #12 a Modulului Strategie de Marketing și Comunicare Digitală a absolvit cu brio la finalul săptămânii trecute, în ciuda faptului că nu ne-am putut vedea niciodată IRL.

Felicitări absolvenților cât și profilor pentru flexibilitate și adaptabilitate și modul în care au navigat acest proces de învățare intens în vremuri pandemice incerte. 👏

Backgroundurile diverse ale celor 18 cursanți – de la agenții locale și internaționale la publishing, banking, electrocasnice, food & snacks, bere și băuturi non-alcoolice – au ajutat echilibrul grupului și procesele de învățare socială.

Examenul final a constat într-o propunere de strategie de marketing și comunicare digitală pentru un brand la alegere 🧐 Ce branduri au preferat cursanții acestei promoții ? De la Urban Monkey la FruFru, școala Hey Moto, Malvensky – bijuterii din aur, Mr Cig Kofte, Cafe Frei – un lanț de cafenele din Ardeal, Axente – importator echipament audio, ONG-ul Ambulanța pentru Monumente sau Energyne – un brand de alimente organice.

Iată și lucrările care s-au făcut remarcate în mod deosebit:

🔝 Mom O’clock – Anca Voicu

🔝 IAA Young Professionals Romania – Sabrina Vlăsceanu

🔝 Libris.ro – Ana Androne, șefă de promoție 👏 👏 👏

Ce am notat în timpul prezentărilor 

Netflix se bate cu somnul vostru.

Bogdan Nițu a observat că în multe prezentări Netflix ocupa o bună parte din share of time-ul targetului descris și ne-a amintit că CEO-ul companiei că singurul lor competitor acum este somnul 🙀 Articolul la care face referire Nițu se găsește aici. Astfel, profu’ nu recomandă să includerea timpului alocat Netflixului în share of time.

La început de drum sunt foarte multe întrebări. Oare sunt în rolul potrivit, nu mi-ar fi mai bine în altă companie ?

Discutând puțin de la prezentarea Sabrinei, despre targetul colegilor noștri de la IAA Young Pro, Laura Tampa a împărtășit acest insight din experiența ei profesională, de la Școală și din AcademIAA. Cei la început de drum se simt uneori pierduți, confuzi în ceea ce privește drumul lor profesional, iar astfel insightul de la care a construit Sabrina propunerea de strategie de marketing și comunicare digitală pentru IAA YP este unul valid.

Câteva gânduri de cursanți 

Ana Androne, Marketing Manager Nemira Publishing

„Mulțumesc frumos pentru toată această experiență 😊

Profesori extraordinari, oameni pe care îi admir și urmăresc, inspirație, dobândirea unei gândiri strategice dincolo de mediul previzibil și de obiectivele cu care m-am obișnuit, o nouă perspectivă asupra digitalului, experiență practică și lucrul pe branduri foarte diferite, ocazia de a lucra în echipe cu alți oameni decât cei cu care lucrez în mod obișnuit.

A fost WOW!!! Aș repeta oricând.

Proiectul – o mare provocare, pe care am abordat-o în primul rând cu entuziasm și curiozitate pentru ce o să iasă. Mulțumesc pentru feedback (voi ține cont de el) și pentru apreciere.”

Valentina Roman, Digital Account Grapefruit

„Azi am avut ultima întâlnire virtuală cu profesorii și colegii de la Modulul Digital Marketing & Communication al IAA School Romania. Am închis acum laptopul și mi-am dat seama că o să îmi lipsească…

Cred că am avut multe de învățat unii de la alții mai ales datorită backgroundurilor diferite în branding, management, digital, media etc. Și, chiar dacă a fost mai greu sa lucrăm doar pe online în pandemie, a fost o experiență de neuitat!

Mulțumesc mult pentru oportunitate și organizare flawless Laura Tampa, pentru răbdare și îndrumări celor mai mișto profi Andrei Lăscuț & Bogdan Nitu, pentru idei și best practices invitaților speciali care ne-au surprins de fiecare data.

It has been quite a journey! 🙏 🎉”


Vă felicităm pe toți, vă mulțumim pentru implicare și responsabilitatea cu care ați tratat procesul de învățare și sperăm să vă ajute cât mai mult în carierele voastre! 🙌 🙌 🙌

Articole similare