Competențe cheie în interacțiunea cu Millennials și Generația Z
LEADERSHIP 2.0: CUM ARATĂ NOUA GENERAȚIE DE LIDERI?
Paradigma de leadership se schimbă în organizațiile din toată lumea. Noii lideri ai viitorului trebuie să schimbe modelul “șefului” care decide și deleagă cu un model de lider care are cultivă nu numai inteligența sa, ci și inteligența oamenilor din echipă, care nu oferă soluții de-a gata, ci pune întrebările prin care se poate ajunge la ele, care știe nu numai să ia hotărâri, dar și să dezbată, care încurajează nu lupta între orgolii, ci lupta între idei.
Workshop-ul certificat Multipliers® îmbină informațiile cu jocurile de rol pentru a ajuta liderii să obțină rezultate de două ori mai bune folosind aceleași resurse umane. Această soluție de dezvoltare este validată în plan internațional și utilizată cu succes în companii precum Oracle, Microsoft, GE sau Nike iar în România este prezentat de SHL Development și The Wiseman Group.
STRUCTURĂ
Un workshop condensat de o jumătate de zi, cu focus pe prezentarea și exersarea celor șase competențe critice pentru noua generație de lideri:
- The Art of Questioning
Învață să formulezi întrebări care deschid oportunități și generează soluții
- The Challenger
Stabilește obiective de business în care să oamenii să creadă cu adevărat
- The Debate Maker
Învață cum să implici echipa în dezbaterile pentru luarea deciziilor importante
- The Liberator
Creează un spațiu fertil în care oamenii și echipa ta să se poată manifesta și dezvolta
- The Talent Magnet
Identifică și cultivă “geniul” din fiecare persoană
- The Investor
Oferă celorlalți credit și recunoaștere pentru rezultatele obținute
Iată un video din care puteți înțelege și vizual diferența esențială între leaderul Multiplier și leaderul Diminisher:
OBIECTIVE
- Identificarea propriilor comportamente de leadership
- Conștientizarea efectelor pe care le au comportamentele asupra membrilor echipei și a rezultatelor de business
- Înțelegerea celor șase competențe de bază specifice liderilor Multipliers®
- Realizarea unui plan individual pentru a reduce cele mai puternice tendințe nocive de leadership
CÂND : 30 mai, între orele 09 -15.00
PREȚ: 70 eur + tva pentru membrii IAA și 90 EUR + TVA pentru non-membri
ÎNSCRIERI: aici
FACILITATORI
DAN PETRE, PhD., Profesor de comunicare și specialist în research
Dan are aproape 20 de ani de experiență în cercetare, marketing și publicitate și este un nume cunoscut în industria de MarCom din România. El predă cursuri de comunicare în cadrul Facultății de Comunicare și Relații Publice, la Universitatea SNSPA din București.
În calitate de om de research, a proiectat și a gestionat proiecte de sute de studii de piață și de analiză a brandurilor, în toate segmentele de consum, cu accent pe analiza calitativă.
În paralel cu activitatea de research, Dan s-a specializat în talent management, evaluarea talentelor și diagnoză organizațională, activând drept Consultant în cadrul SHL România.
El deține titlul de doctor în sociologie și este autor și coautor al mai multor cărți despre publicitate, psihologia consumatorului și psihologia comercială.
OLIVIA PETRE, Specialist în comunicare și Leadership Consultant
Olivia este Consultant de Leadership în cadrul SHL România și își folosește experiența în comunicare și marketing pentru a creiona componenta de branding din cadrul strategiilor de dezvoltare.
Ea are o experiență de 10 ani în publicitate, activând în calitate de Director de Strategie și New Business. Este pasionată de comunicare în social media și gestionează campaniile de promovare online a numeroase branduri corporate. De asemenea, este content writer și contributor în cadrul revistei ForbesLife.