Multipliers Leadership Workshop cu Olivia și Dan Petre: 30 mai

Competen╚Ťe cheie ├«n interac╚Ťiunea cu Millennials ╚Öi Genera╚Ťia Z

LEADERSHIP 2.0: CUM ARATĂ NOUA GENERAȚIE DE LIDERI?

Paradigma de leadership se schimb─â ├«n organiza╚Ťiile din toat─â lumea. Noii lideri ai viitorului trebuie s─â schimbe modelul ÔÇť╚ÖefuluiÔÇŁ care decide ╚Öi deleag─â cu un model de lider care are cultiv─â nu numai inteligen╚Ťa sa, ci ╚Öi inteligen╚Ťa oamenilor din echip─â, care nu ofer─â solu╚Ťii de-a gata, ci pune ├«ntreb─ârile prin care se poate ajunge la ele, care ╚Ötie nu numai s─â ia hot─âr├óri, dar ╚Öi s─â dezbat─â, care ├«ncurajeaz─â nu lupta ├«ntre orgolii, ci lupta ├«ntre idei.

Multipliers Workshop Scoala IAA

Workshop-ul certificat Multipliers┬« ├«mbin─â informa╚Ťiile cu jocurile de rol pentru a ajuta liderii s─â ob╚Ťin─â rezultate de dou─â ori mai bune folosind acelea╚Öi resurse umane.┬á Aceast─â solu╚Ťie de dezvoltare este validat─â ├«n plan interna╚Ťional ╚Öi utilizat─â cu succes ├«n companii precum Oracle, Microsoft, GE sau Nike iar ├«n Rom├ónia este prezentat de SHL Development ╚Öi The Wiseman Group.

STRUCTUR─é

Un workshop condensat de o jum─âtate de zi, cu focus pe prezentarea ╚Öi exersarea celor ╚Öase competen╚Ťe critice pentru noua genera╚Ťie de lideri:

  1. The Art of Questioning

├Änva╚Ť─â s─â formulezi ├«ntreb─âri care deschid oportunit─â╚Ťi ╚Öi genereaz─â solu╚Ťii

  1. The Challenger

Stabilește obiective de business în care să oamenii să creadă cu adevărat

  1. The Debate Maker

├Änva╚Ť─â cum s─â implici echipa ├«n dezbaterile pentru luarea deciziilor importante

  1. The Liberator

Creeaz─â un spa╚Ťiu fertil ├«n care oamenii ╚Öi echipa ta s─â se poat─â manifesta ╚Öi dezvolta

  1. The Talent Magnet

Identific─â ╚Öi cultiv─â ÔÇťgeniulÔÇŁ din fiecare persoan─â

  1. The Investor

Ofer─â celorlal╚Ťi credit ╚Öi recunoa╚Ötere pentru rezultatele ob╚Ťinute

Iat─â un video din care pute╚Ťi ├«n╚Ťelege ╚Öi vizual diferen╚Ťa esen╚Ťial─â ├«ntre leaderul Multiplier ╚Öi leaderul Diminisher:

OBIECTIVE

  • Identificarea propriilor comportamente de leadership
  • Con╚Ötientizarea efectelor pe care le au comportamentele asupra membrilor echipei ╚Öi a rezultatelor de business
  • ├Än╚Ťelegerea celor ╚Öase competen╚Ťe de baz─â specifice liderilor Multipliers┬«
  • Realizarea unui plan individual pentru a reduce cele mai puternice tendin╚Ťe nocive de leadership

CÂND : 30 mai, între orele 09 -15.00

PREȚ: 70 eur + tva pentru membrii IAA și 90 EUR + TVA pentru non-membri

ÎNSCRIERI: aici

 

FACILITATORI

DAN PETRE, PhD., Profesor de comunicare și specialist în research

Dan are aproape 20 de ani de experien╚Ť─â ├«n cercetare, marketing ╚Öi publicitate ╚Öi este un nume cunoscut ├«n industria de MarCom din Rom├ónia. El pred─â cursuri de comunicare ├«n cadrul Facult─â╚Ťii de Comunicare ╚Öi Rela╚Ťii Publice, la Universitatea SNSPA din Bucure╚Öti.

├Än calitate de om de research, a proiectat ╚Öi a gestionat proiecte de sute de studii de pia╚Ť─â ╚Öi de analiz─â a brandurilor, ├«n toate segmentele de consum, cu accent pe analiza calitativ─â.

├Än paralel cu activitatea de research, Dan s-a specializat ├«n talent management, evaluarea talentelor ╚Öi diagnoz─â organiza╚Ťional─â, activ├ónd drept Consultant ├«n cadrul SHL Rom├ónia.

El de╚Ťine titlul de doctor ├«n sociologie ╚Öi este autor ╚Öi coautor al mai multor c─âr╚Ťi despre publicitate, psihologia consumatorului ╚Öi psihologia comercial─â.

OLIVIA PETRE, Specialist în comunicare și Leadership Consultant

Olivia este Consultant de Leadership ├«n cadrul SHL Rom├ónia ╚Öi ├«╚Öi folose╚Öte experien╚Ťa ├«n comunicare ╚Öi marketing pentru a creiona componenta de branding din cadrul strategiilor de dezvoltare.

Ea are o experien╚Ť─â de 10 ani ├«n publicitate, activ├ónd ├«n calitate de Director de Strategie ╚Öi New Business. Este pasionat─â de comunicare ├«n social media ╚Öi gestioneaz─â campaniile de promovare online a numeroase branduri corporate. De asemenea, este content writer ╚Öi contributor ├«n cadrul revistei ForbesLife.

Articole similare