Am început în forță modulul Marketing și Comunicare Strategică, ediția #7, care a atras aproape 20 de mid și seniori din agenții locale, internaționale cât și din multinaționale din banking, FMCG, retail sau băuturi alcoolice.
Cursanții au avut deja primele întâlniri, sesiunea de strategie de business facilitată de Mihai Ghyka, și strategie de marketing, cu Paul Markovits și Ștefan Teodorescu.

Și, pentru că principiile strategiei de marketing și de brand nu expiră, participanții au primit și câteva recomandări de căpătâi – numai bune de revăzut de orice, sau, de ascultat, de ce nu 🙂
- Decoded. The Science Behind Why We Buy – Phil Barden
- Thinking, Fast and Slow – Daniel Kahneman
- Switch: How to Change Things when Change is Hard – Chip Heath and Dan Heath

Continuăm, în vinerile și sâmbtele următoare, cu Afrodita Blasius, Victor Stroe, Bianca Mănescu, Răzvan Căpănescu, Nicoleta Mihăilescu, Valer Hancaș și Maria Predoiu.
Mulțumim, Publicis Groupe România, pentru găzduirea acestei ediții în Iorga 13.
Modulul Digital ediția #15 amânat pentru primăvară
La cererea publicului dar și din cauza unor mici probleme tehnice pe care le-am întâmpinat pe site, am hotărât să amânăm modulul Strategie de Marketing și Comunicare Digitală pentru primăvară.
Acesta va avea loc de pe 3 martie pe 10 iunie.
Înscrierile sunt deschise, aici.
Pepiniera de Talente caută noi susținători
Programul prin care ne propunem să susținem dezvoltarea noilor generații de tineri specialiști în marketing și comunicare prin mobilizarea partenerilor IAA România este din nou deschis.
Astfel, dacă reprezinți o companie și ți-ai dori să pui umărul la formarea practică – și nu doar teoretică – a unor studenți destoinici, dă-ne un semn aici.
Ca sponsor al Pepinierei de Talente IAA, nu ești doar parte dintr-un proiect educațional ci ai ocazia să recrutezi juniori gata formați pentru job.
Mulțumim, Unicredit România, pentru asumarea celei de-a doua ediții a acestui program.

Așteptăm vești și, nu uitați…