Lucia Antal (PRO TV), Mihai Trandafir (Universal McCann), Arina Ureche (BRAT) despre necesitatea Modulului de Media

├Ämpreun─â cu BRAT ╚Öi ARMA, am lansat ├«n aceast─â iarn─â Modulul Strategie ╚Öi Planificare Media, dedicat tinerilor cu mai pu╚Ťin de 3 ani de experien╚Ť─â ├«n domeniu, inclusiv celor care sunt ├«nc─â studen╚Ťi.

Ideea noului modul a pornit printr-o serie de discu╚Ťii informale ├«ntre c├ó╚Ťiva membri IAA Rom├ónia din sfera media iar echipa a lucrat peste var─â la format ╚Öi curricula pentru a-l demara c├ót mai cur├ónd.

Necesitatea cre╚Öterii unei noi genera╚Ťii de profesioni╚Öti media a fost insightul mobilizator, resim╚Ťit at├ót de agen╚Ťiile de media tradi╚Ťionale, digitale, de publisheri ╚Öi de companii multina╚Ťionale.

DESCOPER─é MATERIILE, PROFESORII, CALENDARUL ╚śI PRE╚ÜURILE

Lucia Antal, Marketing Director PRO TV ╚Öi Pre╚Öedinte al Asocia╚Ťiei Rom├óne pentru M─âsurarea Audien╚Ťelor (ARMA):

ÔÇ×Avem acces la informa╚Ťie oriunde ne afl─âm. Avem acces la informa╚Ťie pe aproape orice dispozitiv: ceas, telefon, tablet─â, laptop, televizor, radio. E la latitudinea noastr─â s─â filtr─âm aceast─â informa╚Ťie ╚Öi, pentru cei care lucreaz─â ├«n domeniu, s─â ╚Ötie cum ╚Öi unde s─â ├«mpart─â informa╚Ťia pe care o au de comunicat, astfel ├«nc├ót s─â ajung─â la publicul pe care ╚Öi-l doresc.

Cred c─â acest modul este o oportunitate foarte bun─â pentru ca tinerii care sunt la ├«nceput de drum ├«n marketing s─â ├«n╚Ťeleag─â ÔÇ×culiseleÔÇŁ ╚Öi elementele esen╚Ťiale pe care trebuie s─â le aplice ├«ntr-o strategie corect─â de marketing.ÔÇŁ

 

Arina Ureche, Președinte al Biroului Român de Audit Transmedia detaliază

Industria de media ╚Öi comunicare are nevoie de inova╚Ťie, creativitate ╚Öi multe date pentru a func╚Ťiona, pentru ÔÇťa rezistaÔÇŁ sau pentru a se dezvolta.

Pentru c─â industria nu doar s─â reziste, ci s─â se dezvolte, este necesar s─â atrag─â mai mul╚Ťi oameni care ├«n╚Ťeleg cum s─â ob╚Ťin─â date de ├«ncredere ╚Öi cum s─â scoat─â ce este mai bun din ele, combin├ónd creativitatea, inova╚Ťia ╚Öi datele.

Este o meserie pentru oameni curio╚Öi din na╚Ötere, cu background tehnic, cu mintea deschis─â ╚Öi creativ─â. Modulul de Media ├«╚Öi propune s─â le ofere acestor oameni informa╚Ťiile esen╚Ťiale pe baza c─ârora s─â ├«╚Öi construiasc─â o carier─â.

No╚Ťiunile ╚Öi abilit─â╚Ťile pe care le vor deprinde cursan╚Ťii

Dup─â absolvirea acestui modul studen╚Ťii ar trebui s─â ╚Ötie ce date sunt utilizate ├«n general ├«n industria de media ╚Öi publicitate, cum verific─â dac─â sunt adecvate sau de ├«ncredere pentru obiectivul propus, cum s─â le utilizeze concret, vor ├«n╚Ťelege c├ót de multe po╚Ťi afla despre o categorie de oameni doar utiliz├ónd rezultate statistice.

Companiile din industrie ce trimit proprii angaja╚Ťi la acest Modul ar trebui s─â primeasc─â ├«napoi oameni care s─â ├«n╚Ťeleaga ecosistemul datelor ╚Öi modul ├«n care func╚Ťionarea industriei porne╚Öte de la utilizarea acestora: analize de consum media sau de consumator, date de audien╚Ť─â, profile, structuri ╚Öi afinit─â╚Ťi, istoric de consum, indicatori de performan╚Ť─â, campanii ╚Öi planuri de media, ╚Öi a╚Öa mai departe.

Mihai Trandafir, Managing Director Universal McCann, încheie subliniind oportunitatea profesională

╚ścoala IAA ╚Öi Modulul de Media, ├«n mod particular, ofer─â studen╚Ťilor ╚Öi absolven╚Ťilor cu interes pentru zona de marketing ╚Öi comunicare o surs─â unic─â de formare, ├«n care curricula ╚Öi predarea se face de c─âtre un grup de profesioni╚Öti de cel mai ├«nalt nivel, direct implica╚Ťi ├«n industrie.┬á

├Än acest context a╚Ö sublinia ├«n primul r├ónd oportunitatea unic─â de orientare profesional─â, companiile reprezentate fiind de la agen╚Ťii de media, companii digitale ╚Öi de research, p├ón─â la televiziuni de top, dar ╚Öi organiza╚Ťiile de research ale industriei. Practic giran╚Ťii progresului ├«n publicitatea media din Rom├ónia.

Trebuie men╚Ťionat c─â modulul acoper─â teoria strategiei ╚Öi planific─ârii media ╚Öi abordeaz─â cazuri concrete de campanii, cu folosirea direct─â a tuturor tool-urilor industriei. Este cu adev─ârat o experien╚Ť─â unic─â pentru formarea speciali╚Ötilor media, afla╚Ťi la intersec╚Ťia dintre ╚Ötiin╚Ť─â ╚Öi art─â.

Cursul este valoros de asemenea pentru to╚Ťi oamenii de marketing ╚Öi publicitate din agen╚Ťii sau din companii cu departamente de marketing. Ace╚Ötia pot ├«n╚Ťelege ├«n mod direct care sunt standardele la care se poate face planificarea ╚Öi evaluarea campaniilor, care este research-ul disponibil ├«n industrie ╚Öi care sunt bunele practici din domeniu.

 

Descoperi╚Ťi pe ├«ndelete modulul,┬á

Scrie╚Ťi-ne direct dac─â ave╚Ťi ├«ntreb─âri, ╚Öi

#NeverStopLearning

Articole similare