S-a mai încheiat un an, unul efervescent politic, social și economic, în contextul alegerilor europarlamentare și prezindențiale dar și al mobilizărilor civice la nivel micro (vedem mai multe grupuri de acțiune civică, de exemplu) și macro (mobilizări pentru justiție dar și pentru păduri). La finalul său am realizat că au trecut 30 de ani de la Revoluție, o treime de secol în care au crescut generații, dar evenimentele din decembrie ‘89 și ulterior nu ne sunt tuturor încă atât de clare pe cât ne-am dori.
Începem 2020 mai responsabili și mai implicați in viața și dezvoltarea societății – investim în spitale, construim case sociale, inovăm, antreprenoriem, plantăm păduri sau protejăm ape, în plus față de ceea ce facem la job sau în familie. Suntem din ce în ce mai conștienți și mai responsabili în ceea ce privește comunitatea și aportul nostru individual.
Trebuie să ne uităm, însă, si la noi înșine și să investim și în dezvoltarea noastră – personală, profesională – întru binele și sănătatea noastră și întru viitor.
Auzim și vedem cum inovațiile în tehnologie și inteligență artificială înlocuiesc joburile redundante și ajută la eficientizarea businessurilor, inclusiv a celor din marketing si comunicare. Bine sau rău? Și, și.
În cazul industriei noastre, de marketing și comunicare, probabil cel mai creativ și mai disruptiv business, cred că procesul de automatizări, prin machine learning, va elimina joburile robotice (precum data entry), dar va ridica la grad de artă gândirea strategică și creativă, pentru că un algoritm nu va duce la rezultate remarcabile, dacă nu e „secundat” de gândirea creativă a unei persoane.
Prin ceea ce facem la Școala IAA, încercăm să aducem în fața voastră oameni, idei, exemple și interacțiuni care să vă inspire, să vă dea instrumentele de lucru și să vă provoace să generați idei strategice și creative care să transforme businessurile, brandurile și viața voastră în povești de succes.
Haideți ca în 2020 sa investim în noi, în gândire, în creativitate, în experiențe și interacțiuni empatice, care să ne facă mai buni și mai pregătiți pentru provocările anilor care vin.
Laura Tampa