Logo nouRO IAA school

Ce INSPIRAȚIE am cules în IANUARIE

Ne place să vă stimulăm creativitatea și curiozitatea și încercăm permanent să vă susținem să #NeverStopLearning.

Așa că anul trecut am început rubrica #RecomandareaSăptămânii pe pagina de Facebook iar de acum le vom centraliza și aici, pe site, lunar, să puteți reveni la ele în caz de nevoie. Cine știe când, pentru ce pitch sau prezentare, aveți nevoie să citați un studiu sau să dați o referință mișto?

Așteptăm cu mare interes și propunerile voastre de podcasturi, campanii, strategii de brand, produse digitale și ce considerați voi potrivit să share-uim în comunitate.

Enjoy!

  1. Vine SuperBowl – 2 Februarie – și cum ne-am obișnuit deja în ultimii ani, unele branduri au lansat deja spoturile. 

Iată-le aici, strânse de AdAge.

Cum vi se par? Noi am rămas cu campania bling-blingy pentru un app: Expensify.

Recomandăm și varianta full!

Se pare că rap is a thing anul ăsta la SuperBowl: uite și spotul Doritos, Chance the Rapper x Backstreet Boys (hello, 90s!)

Iar, în „colțul muzical opus” avem Budweiser cu Blowing in the Wind:

2. Invision au lansat un studiu despre Design Maturity: un raport privind practicile de design și performanța businessului. 

Pe lângă cifrele bine aprofundate, are și o identitate fresh și este interactiv.

3. Dacă tot vorbim de Invision, iată și câteva principii de UX aplicabile în viața de zi cu zi.

4. S-au mai stins discuțiile despre GDPR și totuși… ce înseamnă spațiul privat pe net?

Persona ta online are trei straturi, dar poți proteja doar unul dintre ele.

5. Branded Content devine, din ce în ce mai des, serial.

Mailchimp au lansat un serial Wi-Finders, care targetează comunitatea de digital nomands. Cum vi se pare?

6. Dacă tot vorbim despre Tech Giants, Facebook a mai lucrat la niște update-uri.

Acestea par a fi destul de netransparente, lucru care i-a pus pe mulți pe gânduri, considerând contextul anului 2019.

7. The Business of Advertising & the efficiency bubble.

Un material de la Campaign care face diferența între eficiență și eficacitate și de ce la festivalurile de publicitate „nu mai e ca altădată” (sau de ce spoturile de la SuperBowl nu mai sunt nici ele wow).

8. Cum să îți construiești un plan solid de criză.

Nu strică niciodată să ai un Plan B, mai ales în vremuri de risc. Iată un articol acoperitor pe această temă, ca să îți poți schița propriul contingency plan.

9. Un trick simplu de la TED ca să nu îți arăți emoțiile în prezentări.

E vorba de fiziologia corpului nostru.

10. La final, să ne clătim ochii.

Am adus eye-candies din Irlanda 🙂 Motherland, companie de producție video, documentare, advertising realizează spooturi pline de candoare, onestitate și insight pe care merită să le vedeți.

Vă lăsăm cu acesta, care a devenit viral:

Becoming Men | Ross Killeen from Motherland on Vimeo.

Articole similare